Welkom Niels ![]()
Welkom op ons zo gezellige horlogeforum ![]()
Veel plezier hier Niels ![]()
Welkom hier bij HF !
Welkom Niels!![]()
Welkom op het forum Niels! Supertof die Casio btw ![]()
Welkom Niels ! Over smaak valt hier voldoende te twisten
ontwikkel vooral je eigen smaak.
Voor mij zijn horloges gewoon genieten in de meest brede vorm. Het dragen, het zoeken, het kopen, het hebben, het er over lezen, het er over praten, er naar verlangen …
Voor mij is het net als met muziek: ik kan het in eerste instantie of soms zelf jarenlang, helemaal niets vinden, om het dan op termijn toch te kunnen waarderen en zelfs super mooi te kunnen vinden.
Welkom Niels, Tissot is een goed uitgangspunt ![]()
Welkom!
Casio Duro met een James Bond NATO is altijd +1.
Welkom Niels. Kom binnen en ga lekker zitten. Koffie? Veel plezier hier. ![]()
Dank je! Ja, ik moet zeggen dat ik er echt heel blij mee ben. Heel veel plezier voor 81 euro via Bol.com.
Dank je wel. Ja, ik geloof dat ik nog niet zo goed besef wat een konijnenhol de horlogewereld is… Maar ik ben heel benieuwd waar het me gaat brengen!
Dank je wel. De eerste liefde:)
You noticed ![]()
Dat is zo leuk aan horloges (en Casio). Gewoon kunnen genieten zonder een minimum prijs (al zal dat wellicht niet voor iedereen gelden). Heb zelf een Casio van 20 euro en ik geniet daar net zo veel van als mijn Longines die 100x duurder was ![]()
Haha ja ik zie dat dit een bewogen dag is op het forum! Ik weet niet zeker of ik hier als nieuweling nou vrolijke kwinkslagen over kan maken… ![]()
Welkom