Hallo vanuit Rotterdam

Hallo allen,

Ik lees inmiddels al enige tijd mee op het forum, maar heel veel zinnige bijdragen had ik niet te leveren, vandaar dat het voorsteltopic tot nu toe achterwege is gebleven. Vandaag heb ik besloten om daar verandering in te brengen.

Ik ben Ed, woon in Rotterdam en op een dag keek ik eens in mijn kistje met horloges en realiseerde me dat er toch een soort van verzameling was ontstaan, door gewoon zo hier en daar eens een leuk klokje aan te schaffen. Toen heb ik het ook maar gewoon omarmd
 Mijn bescheiden verzameling kenmerkt zich met name door een verscheidenheid aan merken, materialen en modellen.

Ik heb voornamelijk horloges die ik iedere dag kan dragen, en niet veel “luxe” exemplaren-- en sowieso geen premium merken. Ik zou het namelijk zonde vinden om een mooi klokje te kopen en dit weinig te dragen uit angst voor krassen of iets dergelijks. Ik zit ook in een werkveld waarin ik nog wel eens wat fysiek werk moet verrichten, en dan heb ik toch liever een G-Shock dan een Speedmaster of iets dergelijks.

Ik heb geen idee hoe vaak je mij op het forum voorbij zult zien schuiven, ik hou liever mijn mond als ik niet zie hoe mijn bijdrage nuttig is voor de discussie/het gesprek. Ik ben ervan overtuigd dat er hier op het forum heel veel mensen rondlopen met véél meer kennis van zaken dan ikzelf.

Mocht iemand vragen hebben dan ben ik uiteraard niets te beroerd om die te beantwoorden! Om de lange lap tekst iets op te vrolijken sluit ik af met een foto van wat ik vandaag om mijn pols heb: Een G-Shock GM-110. Fijne dag verder!

57 likes

Welkom :pray:t3: En een G-Shock is natuurlijk altijd goed :ok_hand:t3:

3 likes

Welkom op HF Ed :+1:t2:

1 like

Van harte welkom hier! :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Welkom :slightly_smiling_face:

Daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen :smile:

2 likes

Welkom!

Idem dito, het is toch voornamelijk het enthousiasme wat mensen hier samenbrengt.

1 like

Welkom Ed!

2 likes

Zeker waar!

Welkom hier.

1 like

Roffa represent!

Oftewel, welkom op het forum. :+1:t3:

1 like

Welkom

1 like

Welkom een Rotterdammer is altijd welkom :slightly_smiling_face:

2 likes

Rotterdam , ECHT WEL :ok_hand: en een mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Van harte welkom! Hier ook een 010ert die dol is op de G-shock.

2 likes

Onverwoestbaar! Blijft mooi spul :sunglasses:

:wave:

1 like

:wave:t2:

Wederom een Rotterdammert er bij :+1:
Een warm welkom op ons onvolprezen forum Ed.
Veel leesplezier en inspiratie toegewenst.

1 like

Welkom Ed hier op het mooie forum. En ja, een Rotterdammer extra is altijd goed!

Mijn ‘verzameling’ bestaat ook uit diverse merken, modellen en maten. Dat maakt het ook voor mij juist weer zo leuk.

1 like

Welkom bij de club Ed.

1 like