Hallo!

Beste horlogeliefhebbers, ik heb geen algemeen topic voor nieuwe leden om zich voor te stellen gevonden, dus bij deze:
Ik ben Bert en lees hier al jaren mee, soms wat meer, soms wat minder. De laatste tijd is mijn interesse in horloges weer wat aangewakkerd en heb mij daarom toch eindelijk aangemeld.
Mijn collectie bestaat uit een Omega Seamaster AT uit 2009, een Damasko DA-36 en een Rolex Datejust 1601 uit 1976.

Op het verlanglijstje staat een Submariner van voor het keramische tijdperk. Vorig week een 5513 bekeken (die mij toegegeven wat te duur is) en een 16610 waar de verkoper helaas geen goede indruk maakte. De zoektocht gaat dus verder.
Ook sta ik bovenaan de lijst voor een GMT 126711 CHNR, maar dat is natuurlijk afwachten.

Ik hoop dat jullie je niet aan mijn germanismen storen, ich woon al een jaar of 15 in een duitstalig land :slight_smile:

Groet
Bert

25 likes

Welkom Bert! :slight_smile:

Ik zie graag foto’s van je collectie. :slight_smile:

2 likes

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Bert, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Welkom Bert :+1:

2 likes

Herzlich willkommen :clinking_glasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:de: guten morgens und welkom auf deze mooie tag.

2 likes

Welkom, leuke collectie heb je al. En als je bovenaan de lijst voor de CHNR staat gaat dat vast niet zo heeeeel lang meer duren hoop ik :v:

2 likes

Welkom Bert. :slight_smile: Je hebt al een gevorderde en gevarieerde verzameling! :open_mouth: :+1: Een paar foto’s vinden we altijd leuk. :innocent:

Veel plezier op dit gezellige forum en succes met de zoektocht naar de Submariner!

3 likes

Een heleboel ook!

Welkom, @Dr_Herbert_West.

3 likes

Welkom👍

2 likes

Welkom

2 likes

Hallo.

2 likes

Welkom op het Horloge Forum, klinkt goed jouw collectie. Ach het Duitse accent vind ik geen probleem, ik ben de zoon van een Duitse moeder😀! Veel plezier hier!

2 likes

Welkom hier :+1:t2:

2 likes

Danke meine Herrschaften voor het warme welkom :smile:

Een paar foto’s:

15 likes

ehh…:thinking:

Welkom Doctor Herbert! :+1:

En als u al een tijdje meeleest zult u mij vast wel kennen vrees ik :grin:

Grssn,

Dr.X

2 likes

Wilkommen!

2 likes

Wunderbar :+1:

2 likes

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

2 likes

image

2 likes