Hallo?

Hallo horlogeforum,

Ik ben al een tijd lid maar heb mij nog nooit voorgesteld.

Ik ben Michael uit wat ze in België “tjernobyl aan de noordzee” noemen.

Ben 3 jaar geleden lid geworden omdat ik op zoek was naar een “echt horloge” ,en het moeilijk vond waar ik terecht kon zonder een ad binnen te stappen of het moeras van marktplaats te betreden.

Ben begonnen (zoals waarschijnlijk velen hier) met modemerken zoals TW Steel, dat veranderde toen ik voor mijn 12,5 jarige jubileum een horloge mocht uitzoeken van 500eu .

Dat is uiteindelijk een Citizen 4050-51e geworden die ik al bijna 7 jaar draag als beater.

Toen heb ik via dit forum me eerste "echte horloge aangeschaft.
Een Tag Heuer calibre 1887 car2110.

Was ik echt heel trots op en liep ermee in de rondte als een aap met 7 l*llen (alleen niemand die het zag :smile:)

Gekocht van forumlid @Wannawatch
Die nooit de credits heeft gekregen die hij verdiende, omdat ik geen koop recensie heb geschreven, bij deze alsnog❤

Toen kwam het horlogeforum virus en keek ik te vaak wat er allemaal te koop was…

Dus na een klein jaar het horloge weer verkocht en een nieuwe gekocht.
Dit is een Breitling Superocean Heritage geworden

Mijn uiteindelijke doel is een Breitling Navitimer, maar ik ben een beetje bang om hem te kopen omdat dan mijn doel bereikt is.

Omdat het bezit van de zaak het einde van het vermaak is…

Verder ben ik niet zo’n prater dus zullen jullie mij waarschijnlijk niet zo vaak horen in de discussies.

Fijne avond,
Groet Michael.

70 likes

Mooie citizen en van Harte welkom op het forum

1 like

Lekker die breitling. Over dat bezit van de zaak… tja, je wil op ten duur toch weer wat anders/nieuws of wat erbij. Maar dat is de hobby toch!

1 like

nog nooit gehoord, waar is dat als ik vragen mag.

1 like

Welkom hier! En even benieuwd; welke plaats bedoel je met “chernobyl aan zee” ?

1 like

Van harte welkom!

Erg mooie Breitling. Deze spreekt mij ook het meeste aan, herkenbaar Breitling maar toch klassiek!

Net zoals veel mensen hier krijg je dan gelijk weer een nieuw doel. Dat noemen sommigen dan ook een horlogeverslaving :eyes:

2 likes

Tjernobyl aan de noordzee, liefkozend door onze zuiderburen… ik woon in IJmuiden

5 likes

Welkom, Michael!

Mooi verhaal en horloges. Gelukkig valt er met horloges altijd een nieuwe weg te ontdekken!

1 like

Welkom Michael, Ik kan je wel vast uit de droom helpen…je verlegt je doel op het moment dat je de Navitimer om de pols hebt, trust me :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Daarom ben ik ook zo bang om te kopen :grimacing: :sweat_smile:

3 likes

Beautiful collection and I’d say definitely go for your dream watch and enjoy it!

1 like

Anders doe je eerst een Sinn 903St. Scheelt een slok op een borrel en is min of meer hetzelfde horloge (er is hier best wat info over te vinden, interessant verhaal overigens).

8 likes

Ik ben bekend met dit verhaal, heb er al aardig wat uren op zitten hier op het forum.

Helaas is deze niet groter dan 43 mm, en met mijn 2 meter lengte en 20cm polsen ben ik meer van de BigSize :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like

Nu snap ik je forumnaam :joy::joy:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

1 like

Welkom hier.

Over het “bezit van de zaak…”
Je kan gerust je droom horloge kopen (Navitimer)
Als je eenmaal je droom horloge in bezit hebt, zul je merken dat je er altijd met een goed gevoel naar kan kijken.
Heb ik ook met mijn horloge, blijft heerlijk om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken en steeds weer te zien hoe mooi alles is.

Dus spijt van je droom aankoop ga je niet krijgen. :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Weet je zeker dat dit losstaat van je woonplaats :wink: ? Om aan te tonen dat de kust (IJmuiden) veilig is, raad ik je dit non radiation horloge aan:
blancpain_-50-fathoms_bundeswehr
Welkom op het forum in ieder geval!

2 likes