Hallo mijn naam is David (niet Max) uit Gouda en ik ben besmet met het horloge-virus sinds januari 2020. Toen moest ik een horloge kopen voor mijn werk want in vond het steeds zoeken naar mijn mobiel om de tijd te weten heel onhandig. Toen ik eenmaal mijn eerste horloge had gekocht (een Casio) was ik betoverd door de horloge wereld en begon ik steeds meer te leren over horloges en wat er beschikbaar op dit gebied. Het werd een obsessie eerlijk gezegd en het duurde niet lang tot de volgende aanschaf.
Inmiddels is mijn verzameling flink uitgebreid naar zo’n 16 exemplaren - dat is te veel want die draag ik natuurlijk nooit allemaal. Dus ik ben ze inmiddels ook weer te koop aan het zetten. Althans degene die ik niet zo veel draag. Dit zal iets zijn wat je misschien wel herkent :).
Maar natuurlijk heb ik er ook weer een aantal op het ook die ik wel graag zou willen … het houdt niet op. Misschien dat ik ooit genees van deze infectie.^^ In de tussentijd kan ik wel erg genieten van de horloges die ik heb en verlangen naar de nieuwe die nog gaan komen. Hieronder zijn een aantal uit mijn huidige collectie .
Daarnaast werk ik in de logistiek en doe ik graag Aikido.