GD’s ??
Welkom !
Kijk goed uit waar je een horloge vandaan haalt, succes
Grijze dealers.
Ten2Two
Dux Watches
Qwatches
Bare Watches
Hallo
Nu met een pontiac bezig…en een Atlantic via Chrono24
welkom
Hallo. Welkom op het forum en veel plezier.
Ook Hallo! en hartelijk welkom.
Catawiki: daarvan geldt in hoge mate: buy the seller. Als de referenties van de verkoper onduidelijk zijn: wegblijven.
Welkom. Veel plezier op het forum.
Welkom.
Welkom raad over catawiki is reeds gegeven. Als je weet hoe het eruit moet zien, kan je gaan bieden. De bandjes gaat lastig worden denk ik, maar als je de zoekfuncie hier op het forum gebruikt kom je veel bruikbare tips tegen.
Heb net op Chrono24 een horloge willen bestellen. Mijn app zegt dar er betaald is alleen wordt er geen geld afgeschreven. Na twee keer was ik er klaar mee.
Atlantic worldmaster zegarek Atlantic waterproof antichoc voor € 90 te koop van een Particuliere verkoper op Chrono24 denk je deze is echt?
welkom hier
Ach, geen geld afgeschreven dus niet heel erg. De verkoper heb ik een bericht gestuurd. Anders koop ik het horloge wel bij een andere juwelier alleen is die iets duurder. best zonde
Oh, ok. maar er is niks afgeschreven. Snap er niks van hahaha.
Het is een juwelier uit Den Haag dus dat vertrouw ik wel wou ik zeggen, maar Den Haag en vertrouwen?
Ik ook. Komt wel een NA topic
Deze lijkt me wel echt, hier is ook niets geschilderd in tegenstelling tot andere modellen met blauw op de wijzerplaat. Vraag me af of 1993 klopt, lijkt me ouder…
Welkom en succes met je zoektocht