Hallo

Een tik zegt mijn vrouw altijd. Horloges ik heb net even geteld 10 stuks. Seiko, Lorus, Diesel, Garmin, Casio, Candino, Google :smiling_face: Van een paar heb ik wat bandjes is af zijn dus druk op zoek naar de juiste bandjes. Al wat mail gestuurd naar de merken. Afwachten maar. Verder ga ik het langzaam oppakken om erbij te kopen. Zag juist een toffe Atlantic wil ik graag wel kopen. Alleen via Catawiki en daar ben ik niet dol op of kan dat gewoon?

24 likes

Welkom!

Ik ben zelf begonnen met marktplaats en vinted. Eerste gereedschappen en bandjes kwamen van ali. Voor die prijs kun je zelf ook mooi oefenen :slight_smile:

Veel plezier op het forum!

2 likes

Hoi @Sail83 nee, ga ik is op kijken. Dank

2 likes

Welkom!

Misschien moet je niet exact dezelfde bandjes zoeken. Je kan ook afwisselen met anderen bandjes.

Kijk ook eens bij onze forumsponsor!

http://www.horlogebanden.com/

3 likes

Dank voor je tip

Dag G.J., leuk dat je hier bent. Welkom en veel plezier.
Catawiki is mwoah, heel goed oppassen.

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Dank, had ik ook op gekeken, helaas nog niet kunnen vinden…

Welkom!

Daar heeft iedereen last van hier…

Zo begint het, er is geen weg terug… :grin:

Pas op met Catawiki! Zeker bij Atlantic, veel horloges van dat merk worden als NOS (New Old Stock) aangeboden maar zijn qua wijzerplaat gewoon overgeverfd. Veel aanbieders komen uit Polen, het merk is daar al tientallen jaren populair (terecht).

Een echte vintage Atlantic ziet er zo uit:

Dit is een erfstuk uit Polen van begin jaren 80 van mijn wijlen schoonvader dus van de eerste eigenaar.

3 likes

Dat is fijn dat je mij daar op wijst. Thanks. Ja ik vind ze heel tof van Atlantic…

1 like

Welkom hier bij HF !
Kijk ook eens in het blauw hier

Van de op de foto zijnde horloges zoek ik dus bandjes!

Zijn ze ook. Een Zwitsers merk met een lange historie en een herkenbaar eigen uiterlijk qua wijzerplaat. In Nederland kom je ze (te) weinig tegen.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom :wave:

1 like

Gezien inderdaad. Juist op een andere Atlantic gereageerd. Lastige vind ik, omdat ik nieuw ben in dit wereldje of je nog kosten moet betalen voor invoer.

1 like

Welkom​:hugs::pray: en succes met de zoektocht.

Welkom :wave:

Welkom :+1:
Catawiki, nee
Kijk naar chrono 24, en de bekende GD’s zijn ook betrouwbaar.

2 likes