Tom88
14 april 2022 om 06:19
1
Voor de mede gefrustreede en geintresseerde onder ons. Er is eindelijk een manier om je Tudor black bay 36 op maat te dragen.
Uncle Seiko verkoop vanaf vandaag halve schakels
Hier te koop
heb er zelf al eén besteld, maar verzendkosten zijn aardig dus toekomstige koper kan ik aanraden deze te delen.
Info:
One 1/2 link for the Tudor Black Bay 36 and two screws.
29 dollar
1 like
Fijn dat daar nu een oplossing voor is.
Een fabrikant zou zich kapot moeten schamen dat een derde partij zijn problemen wel oplost.
2 likes
Tom88
4 mei 2022 om 14:24
4
Kleine update voor degene die die gemist hebben. Halve link binnen. Past perfect. Heb eindelijk een ideal maat voor de bracelet
3 likes
En dan plak je de halve schakel daar IPV dicht tegen de sluiting aan 🥲
3 likes
Die schakel vloekt ontzettend, niet alleen qua plaatsing, maar ook qua afwerking tegenover de originele schakels. Zou hem zo plaatsen dat die zo min mogelijk zichtbaar is
1 like
Achterkant van de band (dus bij twaalf uur) en dan zo dicht mogelijk op de sluiting lijkt mij
1 like
Het liefst 3 gaatjes ver de sluiting in zodat die verdwijnt
1 like
Goede oplossing, echter de locatie
Ook bij de Damasko band, de smalle Links zo dicht mogelijk tegen de sluiting (symmetrisch )
1 like
Tom88
4 mei 2022 om 16:05
11
Kreeg die andere schakel er niet af. vandaar. Aan de andere kant kijk ik vooral naar mijn horloge van bovenaf dus zie ik die hele schakel niet
1 like
Tom88
4 mei 2022 om 16:21
12
Om even op mezelf terug te komen, staat nu stiekem toch wat beter. wat netter weggewerkt
7 likes