Hamilton American Classic Maestro day date

Ik zag bij de juwelier een nieuwe zwarte Hamilton American Classic Maestro day date met 50 % korting (nu 525,-)

Ik vind hem mooi, maar ken het merk Hamilton niet goed.
Wie kan mij wat meer informatie geven ?
Hoe staat het merk bekend qua prijs-kwaliteit verhouding ?

alvast bedankt…

Arno

Hamilton is een oud horloge merk met zeer goede kwaliteit.
het is tegenwoordig onderdeel van de omega familie.

50% korting is niet slecht! :slight_smile:

Hamilton is goed. De automaten plaats ik gemakshalve tussen Tissot en Omega in. Klassieke modellen met veel gevoel voor historie en goed afgewerkt.

Meteen kopen!!! Krijg je nooit spijt van.

Ik heb geen ervaring met het merk Hamilton, maar ik heb er nog nooit verkeerde verhalen over gehoord.

bedankt voor de input !

“helaas” geen negatieve reacties om er me ervan af te houden :wink: de bankrekening zal er waarschijnlijk weer aan moet geloven

Arno

rennen! anders ga ik hem halen! mooie horloges die maestro’s

Ben zelf ook op zoek naar een Hamilton American Classic Jazzmaster Maestro (niet de day date).

@ Arno01 bekijk even uw priveberichten.

Hoewel ik na een tijdje toch niet aan de band van m’n khaki kan wennen, doet 't (GMT) uurwerkje wel goed z’n werk. OVer bekendheid, wel eens van Elvis gehoord of Men In Black met Will Smith en Tommy Lee Jones gezien? :wink:

Had ergens gezien dat Omega em in 't middensegment plaatst. Effe googlen… et voila!
http://www.swatchgroup.com/en/brands_and_companies/watches_and_jewelry

zucht,. precies de goeie

Chigue, duidelijk, mooi, goed, 100 mtr. wd, day/date, en voor die prijs, erg mooi.

edit: ik weet alleen niet hoe en of er lume is

Gloeiende gloeiende. Bijna nét zo mooi als een DeVille.

pimobiel Schreef:

edit: ik weet alleen niet hoe en of er lume is

Gezien de witte vlakjes op 't plaatje heeft ie wel lume.
http://www.creativewatch.co.uk/pimages/hamilton-jazzmaster-maestro-watch-h32716839-large.jpg