Hebben jullie deze nieuwe Hamilton al gezien? Wat vinden jullie ervan? Een colab met Hideo Kojima en Yoji Shinkawa. Ik vind het er wel ziek uitzien eerlijk gezegd. Heel coole case design. Van Hideo Kojima had ik niets anders verwacht.
Leuke gimmick als je fan bent van het spel, maar niets voor mij. Alhoewel ik Hamilton wel een sympatiek merk vind.
Voor dit geld zou ik toch wat anders kopen.
Ik heb hem deze morgen toen ik een mail kreeg van mijn lokale horloge verdeler meteen besteld ga hem zo na mijn werk halen ik ben mega mega benieuwd! Niet iets wat ik elke dag ga dragen maar vind het heel interessant. Ik ben een zeer fanatieke gamer vooral vroeg allen games van Silent Hill en resident evil en natuurlijk metal gear. Daarnaast ook zwaar horloge verslaafd dus dit is een perfect exemplaar voor de collectie. Het spel ga ik dan ook zeker spelen met deze knoeperd om de pols zal straks een foto maken van het horloge
Ik heb honderden uren in Grand Theft Auto San Andreas en GTA V zitten, en ofschoon het voortschrijden van de tijd me in die richting beweegt heb ik geen enkele ambitie om er uit te zien als Trevor Philips. Of Carl Johnson, trouwens.