Hamilton: Death Stranding 2 Limited Edition

Hebben jullie deze nieuwe Hamilton al gezien? Wat vinden jullie ervan? Een colab met Hideo Kojima en Yoji Shinkawa. Ik vind het er wel ziek uitzien eerlijk gezegd. Heel coole case design. Van Hideo Kojima had ik niets anders verwacht.

Referentie: H13605130
Kaliber: H-10
Sapphire Crystal
Gangreserve: 80 hour
Waterdichtheid: 5 bar (50m)
Grootte: 36mm x 48mm
Dikte: 13.7mm
Prijs: € 1.625,00

Maar 36mm x 48mm? Dat is echt wel een grote jongen…

6 likes

Ik vind het wel vet, maar zou ik het kopen? Nee. Zelfs als ik de polsen ervoor zou hebben en die heb ik bij lange na niet.

Ik vind hem ook cool maar niet voor mij polsen cool.

Leuke gimmick als je fan bent van het spel, maar niets voor mij. Alhoewel ik Hamilton wel een sympatiek merk vind.
Voor dit geld zou ik toch wat anders kopen.

Bedankt voor het delen.

Ik weet het niet.

Ik heb niets met dat spel.

Ik vind het wel een supergaaf horloge. Vrij extreme stijl, maar wel netjes en ingetogen tegelijk.

Niet voor mij though

Die gast van Metal Gear?

1 like

Nee, die F1 jongen

[Hamilton na overrijden bosmarmot tijdens GP Canada: ‘Ben hier zo verdrietig om’ | Formule 1 | NU.nl]

[Hamilton na overrijden bosmarmot tijdens GP Canada: ‘Ben hier zo verdrietig om’ | Formule 1 | NU.nl]
https://www.nu.nl/formule-1/6359338/hamilton-na-overrijden-bosmarmot-tijdens-gp-canada-ben-hier-zo-verdrietig-om.html

1 like

Ik heb 'em al een paar weken geleden besteld. Wordt op 26 juni geleverd!

2 likes

Die, ja

Zeker een fotootje delen dan! Ik ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet buiten de fotostudio

Ga je lekker?

Heeft dit horloge daarom een wildviaduct? :wink:

2 likes

Bijzonder kast ontwerp, maar niets voor mij. Doet me ergens ook denken aan een liefdesbaby tussen Cartier en Richard Mille :sweat_smile:

images

Hij heeft toch model gestaan hiervoor ? En zijn carriere is ook gestrand zeg maar :joy:

1 like

Zo’n “love it” or hate it watch”. Ik zelf zit niet aan de “love it” kant. Zal andere mensen wellicht best mooi staan.

Verschrikkelijk. En dan ook nog bijna 14mm dik. Pfff

Cool. €16.25 Ali cool.