Na lang wikken en wegen toch te koop aangeboden: mijn mooie Hamilton Fontainebleau Chrono-matic van 1970.
Deze hobby vereist soms lastige keuzes, maar ik wil echt graag gaan sparen voor een Breitling Navitimer. Dus… Deze aparte verschijning van Hamilton is voorzien van het sterke Calibre 11 uurwerk, vooral bekend van de Tag Heuer Monaco.
Het uurwerk loopt goed, datum loopt perfect mee, chrono functioneert naar behoren en reset netjes terug naar 12. De kast en het glas vertonen lichte tekenen welke zijn leeftijd verklappen, echter niets serieus naar mijn mening. De foto’s geven hierover een duidelijk beeld. Ook de mooie racing strap is nog in een goede staat.
Het horloge komt enkel zonder doos of papieren. De onderhoudshistorie is me niet bekend. Bezichtiging is natuurlijk altijd mogelijk.
Merk en model: Hamilton Fontainebleau Chrono-matic
Diameter: 47 mm breed, 35 mm hoog (41 mm lug to lug)
Leeftijd: 1970
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: nope
Verzendkosten of afgehaald in regio: mag beide, ophalen in Zuid Limburg.
Conditie (krassen, werking etc): in een goede, zelfs mooie vintage staat.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 11
Vraagprijs: €2500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.