Hamilton Hunger Games: welke Khaki Field?

Voor mij allebei eigenlijk valt zeer goed op jou pols
de 40 mm is wel iets voor ,mijn mening he

je hebt een versie van 38 zonder die ring in de wijzerplaat … ik meen de handopwinder , persoonlijk vind ik die mooier dan de nieuwe wijzerplaat.
De oudere versies hebben ook een wijzerplaat zonder ring …wat er beter uitzag.

ik had niet goed gelezen … je hebt ze al :wink: … dan zou ik gewoon die andere versie erbij nemen om het setje compleet te maken :smile:

Ze zijn allebei mooi, maar de 38 zou mijn voorkeur hebben. De 38 is een levendiger ontwerp met de secondewijzer met kleuraccent. Er is ook nog een model met rode accenten in de charterring, ik dacht dat die 40mm is. Dat zou mijn persoonlijke keuze zijn.

Tussenstand: 9 stemmen voor de beige 40, 11 stemmen voor de witte 38

Maakt het er niet makkelijker op haha!

Zeker nog een optie, beiden weg en een 40mm wit halen.

Deze bedoel je Tempus?

Al dan niet op staal

Zeker nog een optie, beiden weg en een 40mm wit halen. Misschien wel de stalen band versie.

Leuk hoe soms de meningen haast 50/50 verdeeld lijken te zijn!

Ik vind de 40mm versie het mooiste.

Ik ga ook voor de 40mm

Ook mooi. Maar imho hoort een flieger, en dit model zeker, eigenlijk op een mooi lederen bandje! Ik vond het bandje erg mooi op je 40mm staan wat je er op had toen ik de INOX kwam ophalen.

Niks meer aan doen is mijn advies! Die 38mm verkopen en kijken naar een volgende aanwinst

Resumé : 40mm in de collectie houden, en halverwege volgend jaar (als ik mijn Hydroconquest inmiddels eventjes heb) aan mij verkopen voor een vriendenprijs!

Dit is mijn uitspraak, en daar zult u het mee moeten doen, haha

1 like

Ik heb nog n witte 42 voor je! :smiley:

Haha!

1 like

de witte heeft een mooiere wijzerplaat vind ik

Ja, Dat is hem!!

Als 'ie 22 mm lugs heeft, heb ik een mooie leren nato voor je :smiley:

Grrrr

Lekkere tip weer hoor, moet ik twee klokken verkopen

20mm lugs! :smiley:

En hij is bij Kopmels Doetinchem in de aanbieding :stuck_out_tongue_closed_eyes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

625 is volgens mij de normale prijs toch?

Pffff. Lastig hoor. En jullie zijn enorm verdeeld haha!

Nee joh, deze klok zeker niet op staal. Hij is juist zo eigenwijs met die andere band.

Niet dat het helpt maar de 40 mm had de wijzerplaat van de 38 mm moeten hebben in de kleur van de 40 mm :slight_smile: