Ik zal het kort houden, beste mede forumleden. Ik was er heilig van overtuigd dat ik de 38mm witte wijzers/indices Hamilton Khaki Field moest hebben en mijn 40mm beige/leemkleurige variant moest weg doen.
Maar jullie raden het al, nu de ‘witte’ 38mm variant binnen is, begin ik toch weer te twijfelen. De vorige Hunger Games (Halios) leverde me goede inzichten op en een keuze waar ik nog steeds veel plezier van heb (het werd de Tropik) dus ik doe graag wederom een beroep op jullie mening…
Enige verschil tussen de horloges is dus de afmeting (38mm / 40mm) en de kleur van de indices en wijzers (kleine detailverschillen op de wijzerplaat en secondewijzers daargelaten).
Om het wel een eerlijke Hunger Games te laten zijn heb ik ze even allebei op NATO gezet en op hun eigen strap, waarbij de 40mm beige/leem versie ook op een andere band te zien is.
Foto’s dan maar? Alvast hartelijk dank voor jullie bijdragen!
Qua maatvoering zou ik voor de 40 gaan, maar ik vind de wijzerplaat op de 38 veel mooier.
Lichter en frisser.
Persoonlijk vind ik de wijzerplaat op de 40 een tikkeltje te druk vanwege de cirkel met strepen in het midden.
Dus eigenlijk , kies ik dan toch de kleine.
Overigens , de lederen band op de 38 … Heel mooi !!