Hamilton komt met handgewonden versies van de Intra Matic chrono, en ze zien er verdomde goed uit, vooral die cream dial.
Heel gaaf, wel een dikkertje met z’n 14.35mm dikte bij slechts 40mm case.
Hmmm, je zou hopen dat ze zo’n ding wat platter kunnen maken zonder rotor. Zonde eigenlijk.
Precies… Het eerste wat ik dacht toen ik de kop las: “Yes! Dit wordt mijn panda! < 12mm dik!”
Helaas, leuk zo zonder datum, mooi ook die olijfgroene, maar
Wat
Een
Gemiste
Kans
Mooi zeg!
Inderdaad jammer dat hij net iets te dik is, 1 of 2 mm dunner zou al mooi zijn…
Verder wel een prachtig horloge, de plaat is mooi in balans en een goede keus om de datum weg te laten!
Heel erg mooi! Wel een dikkertje voor een handopwinder. Blijft hij wel lekker in het zicht en valt je mouw er niet overheen
Denk wel dat er een mm of wat bij zit voor het gebolde glas?
Maar het blijft een dikkertje
Helaas wel behoorlijke fatty’s ja. Ook hadden ze wel 38mm mogen worden ipv 40mm.
Zien er overigens wel erg lekker uit
Wauw te gek! Ik aas al een tijd op de auto chrono reverse panda. Ik ben benieuwd naar het echte vergelijk en wat bijvoorbeeld de lug to lug precies doet. Ik vind m nog wel aardig aan de prijs, maar ik ga hier eens heel goed over nadenken.
Nee. 40 millimeter is perfect.
Helaasch… ik zocht -semi-passief weliswaar- een mechanisch alternatief voor een Dan Henry 1964, maar wel min of meer in diezelfde retro stijl. ~38mm, ~12mm… 40mm kan ik nog mee leven, maar die dikte toch minder.
Ze ogen prachtig, dat wel.
Ik vind die niet chrono versie ook wel geinig, maar had ook net iets kleiner mogen zijn.
Prachtig, alles klopt gewoon m.b.t. de plaat, faux patina, geen datum en 40mm. Dikte is misschien enige minpuntje maar zou hem eens in het echt moeten zien.
Al ergens te koop?
Prachtig! De dikte valt mij nog niet tegen als ik die wristshots zie.
Iemand een idee waar ik in de drie noordelijke provincies kan passen?
Hebben we dezelfde video gezien? Sorry nee, ik kom tot een andere conclusie…
Ziet er geweldig uit, maar 38mm en wat dunner was voor mij beter geweest. Dit ding is dikker dan een mk2 Speedmaster… Maar goed met bijna 50mm lug-to-lug gaat hij bij mij toch nooit passen.
Ik heb m maar besteld. Ik zoek al een tijd een mooie reverse panda en heb na wat kleinere horloges wel weer behoefte een een beetje gewicht om de pols… ik laat het weten als je binnen is!