Hamilton is dat een goed begin?

Hamilton is een mooi merk met een rijke historie. Ik zeg doen! :+1:

4 likes

Geen R hier aub

Prospex schrijft best wel af hoor. :slight_smile:

1 like

Dat is geen merk. :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.
Volg je hart bij je horlogekeuze!

Dat is het enige dat telt.

2 likes

Leuke horloges maar ze schrijven wel veel af!
Dus beter een jonge 2e-hands Hammie kopen!

Zo best veel antwoorden😄

De Hamilton wou ik nieuw kopen ter info maar toen zag ik hier dat die tweede hands nomos wat me intrigeerde

Vandaar dat in twijfelde.

Ben blij aan de reactie dat die Hamilton in ieder geval wat is, kon het niet echt dus twijfelde of het een foute keus was in kwaliteit

1 like

Timex schrijft ook best aardig af.

Oh en de rest ook:
Cadex
Catorex
Charmex
Codex
Essex
Formex
Haurex
Inex
Justex
Reflex
Rendex
Voltex
Wintex
Xemex
Belteex
Berex
Butex
Chronex
Cymaflex
Delvinex
Ferex
Folex
Girotex
Hnex
Hugex
Ilex
Incaflex
Index
Jarex
Jufrex
Larex
Morex
Mouvex
Rex
Selex
Silex
Sinex
Sportex
Tipex
Trebex
Zeltex
Zetex

Allemaal merken hoor! :blush:

Ik ga niet overal een plaatje van posten, maar vooruit, twee:

Hamilton is een prima merk. Jong gebruikt zou je kunnen overwegen, dan is de afschrijving grotendeels gedaan. Een vintage horloge kan ook een optie zijn. Als je lol hebt aan jezelf goed in te lezen (sommigen hebben dat niet) dan zou ik de tijd nemen. Kennis loont, en je smaak kan evolueren. Er is zo veel te koop. Oh, en let op de maten: passen.

1 like

Prospex

Petro wekom op het forum. Kijk eens regelmatig naar de sale bij van hoof. Daar vind je vaak mooie Hamiltons onder de listprijs.

Nee, dat zijn eigenlijk maar heel weinig horloges. In de monetaire zin van het woord dan.

Emotioneel wordt het een ander verhaal; de hedendaagse modellen zijn niet absurd duur, goed gebouwd, prima onderhoudbaar etc. Restwaarde mag dan derhalve wat lager zijn maar waarom zou je 'm dan nog weg doen?

Ergo, ik koester de mijne :wink:

6 likes

Ja, Hamilton is een goed begin. Nee, een goede investering is het niet. Althans, als je met investeren inderdaad bedoelt dat je niet teveel van je geld verliest bij doorverkoop.

Als je niet over doorverkoop nadenkt dat een goed idee te beginnen met Hamilton.

Ik heb zelf een Hamilton Spirit of Liberty gehad, en diverse andere Hamilton horloges. Allemaal erg leuk en behoorlijk goed :slight_smile:

2 likes

Wat voor type Hamilton is dit?

Die blauwe wijzers👌🏻

Horloges koop je omdat jij hem mooi vindt en niet als investering.

Vind Hamilton errug leuk :heart_eyes:
Mijn huidige Hammie collectie

Nummer 6 …

staat momenteel in het blauwe gedeelte :grin:

5 likes

Ik draag nog steeds iedere dag mijn Jazzmaster Chrono!

3 likes

Bedankt allemaal voor de reacties👍🏻

Heb wel door dat Hamilton een goed horloge is en dat het niet gek is dat hij voor mij eruit sprong.

Wacht nog even op Fate wat voor type hotlige de zijne was, want daar wil ik ook wel naar kijken vind ik ook erg mooi.

Ben bang dat ik ook besmet ben😄

2 likes

Mijn eerste duurdere horloge was een Hamilton x-patrol. Prachtig klokje maar uit het gamma. Nu bezit ik nog steeds een x-wind.

Prijs/kwaliteit super…

1 like