Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: In mijn ogen het mooiste model horloge van Hamilton en een perfect instapper in de wereld van automatische horloges. 2,5 jaar lang met veel plezier gedragen in met name de weekenden en de laatste 6 maanden dagelijks. Het horloge werkt perfect en de nieuwprijs van dit horloge licht tegenwoordig rond de €1150,-. Ooit heb ik hem hier op het platform gekocht.
Merk en model:Hamilton Jazz Master Open Heart Champagne Dial
Diameter:40mm
Leeftijd:2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2023
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledige set
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor koper of afhalen in Zeeuwsch-Vlaanderen (Zeeland)
Conditie (krassen, werking etc): Lichte gebruikssporen (voor extra foto’s kan je me altijd een berichtje sturen.
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch
Vraagprijs:595
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.