Hamilton Jazzmaster nummering klopt niet? Ben ik genept?

Ik heb een hamilton jazzmaster power reserve gekocht en deze ook gekregen. Via marktplaats van iemand die al 4 jaar actief is en ik ik heb ook zijn adres etc. Dus volgens mij zat het wel goed. Hij ziet er echt helemaal super uit en doet het ook perfect (zover ik kan zien na een paar uur). Kwaliteit is echt heel mooi. Er zitten de originele doos bij, en ook international warranty boek met een sticker van Levens Time Centre in breda. Datum dec. 2008. Alles tot dusver netjes.

Als nu komt het… ik snap niet waarom op het refnr van de waranty H32519 935 staat. En op de achterkant van mijn horloge H325190. Of is dit een uniek nummer? Op de strap staat h600325101. Deze staat op de site samen http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=ac&y=60&p=63 .
Dus ik begrijp deze nummering niet precies, klopt dit wel? Met google vind ik wel hamilton horloges met mijn nummer maar op de site van hamilton niet?

Ik zou de verkoper even vragen hoe dit kan, mogelijk is er een vergissing in het spel.

Laat wel zijn antwoord even hier weten!

Gewoon een mailtje sturen naar Hamilton.
Ik heb altijd snel een antwoord gekregen van de brandmanager.
Succes!!

Even gebeld met Levens Centre, en het zit zo:
Het nummer op de achterkant is voor de klok zelf, en het referentienummer op de garantie bepaald de hele uitvoering. Dus de strap, kleurwijzerplaat etc. bepalen het hele refnr.

Niet aan de hand dus.

bedankt voor de info en fijn te horen (tu)

altijd lache als je ziet hoe ingewikkeld dergelijke bedrijven zoiets kunnen maken he. :-/

Gelukkig!

Merken werken dus blijkbaar verschillend van elkaar. Van Omega weet ik dat de nummering wel overeenkomt met z’n certificaatje.

Zeg allemaal leuk en aardig maar heb je ook een fototoestel? :wink: