Hamilton Jazzmaster Open Heart (H32705141)

Het horloge waar mijn hobby ‘echt’ mee begon. Helaas krijgt hij bijna nooit meer draagtijd omdat ander horlogegeweld het over heeft genomen. Nieuw gekocht bij Versato in Leuven.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Hamilton Jazzmaster Open Heart (H32705141)
Diameter: 42mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Februari 2022
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in Eersel, of verzenden (maar liever niet)
Conditie (krassen, werking etc): De welbekende vrijwel onzichtbare haarlijntjes hier en daar en 1 zichtbaar krasje op de bezel. Maximaal 1 maand gedragen. 93/100
Soort uurwerk en kaliber: H-10
Vraagprijs: 750 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).



Nog een paar foto’s van internet omdat ik geen mooie kan makenen een waardeloze camera heb:



7 likes

Up!

Up!

1 like

Uppie

Upje

Up!

Up voor deze prachtige dressy Hamilton :slight_smile:
Prijs is best bespreekbaar en inruil kun je altijd proberen!

Upje naar 700! (Eigenlijk down dus)

Up!

Up voor deze mooie Hamilton!

Nog een upje erbij!

Uppp

Up en een foto voor de sfeer!

1 like

Nog maar een upje voor de sfeer

2 likes

Up!

1 like

Uppie, ruilvoorstellen altijd welkom!

Up!

Upperdeup

Up

Up (omhoog)