Eindelijk heb ik m’n ega zo ver dat ze wel eens (voor een gelegenheid) afstand wil doen van haar Apple Watch. Hoera! want ik gun haar ook een mechanisch horloge.
Ze heeft een specifieke wens voor een skeleton plaat. Heb d’r zeshonderd-miljoen-miljard keuzes voorgelegd (skeleton / geen skeleton) en ze komt steeds terug op de Hamilton Jazzmaster Lady auto (H32405111)
Nu heb ik zelf een Hamilton Khaki Field de deur uitgezet vanwege de mij enorm storende spiegeling van het glas. Heeft iemand een idee of deze Jazzmaster ook een vreselijke AR heeft?
En andere vraag is om effe te checken of ik geen ander model over het hoofd heb gezien?
Miss vind het allemaal wel prima, dit is de keus en that’s it, nie verder kijken. Maarrr ik zit toch wat anders in elkaar en wik en weeg tot ik een ons weeg voordat een knoop wordt doorgehakt, dus ook bij een horloge voor mijn vrouw
Onderstaande skeleton modellen hebben de serieuze overwegingen revue gepasseerd. Met name de Oris en de Mido waren kanshebbers.
Vond deze wel aardig voor mijn vrouw. Die heeft een Rado Centrix, geen open wijzerplaat zoals je hierboven laat zien, dan vond ik dit model Tissot wel een leuk afwijkend model. Model is een ruime 300 dollar bij Jomashop, dat vind ik een leuke prijs voor zo’n horloge. Maar (nog) niet de knoop doorgehakt, omdat ook zij vooral met haar smartwatch loopt