Hamilton Jazzmaster Skeleton voor miss.

Beste mede liefhebbers,

Eindelijk heb ik m’n ega zo ver dat ze wel eens (voor een gelegenheid) afstand wil doen van haar Apple Watch. Hoera! want ik gun haar ook een mechanisch horloge.

Ze heeft een specifieke wens voor een skeleton plaat. Heb d’r zeshonderd-miljoen-miljard keuzes voorgelegd (skeleton / geen skeleton) en ze komt steeds terug op de Hamilton Jazzmaster Lady auto (H32405111)

https://www.hamiltonwatch.com/nl-nl/h32405111-jazzmaster-lady-auto.html

Nu heb ik zelf een Hamilton Khaki Field de deur uitgezet vanwege de mij enorm storende spiegeling van het glas. Heeft iemand een idee of deze Jazzmaster ook een vreselijke AR heeft?

En andere vraag is om effe te checken of ik geen ander model over het hoofd heb gezien?

Miss vind het allemaal wel prima, dit is de keus en that’s it, nie verder kijken. Maarrr ik zit toch wat anders in elkaar en wik en weeg tot ik een ons weeg voordat een knoop wordt doorgehakt, dus ook bij een horloge voor mijn vrouw :grimacing:

Onderstaande skeleton modellen hebben de serieuze overwegingen revue gepasseerd. Met name de Oris en de Mido waren kanshebbers.

U wordt alvast hartelijk bedank voor uw (ongezouten) input.

7 likes

Wat dacht je van gewoon naar de baas luisteren? :sunglasses:

8 likes

Hehe, akkoord.

1 like

Tissot misschien?

1 like

Ik zou niet moeilijk doen: geef haar gewoon die Hamilton.

3 likes

De Hamilton die zij graag wilt. Lijkt me duidelijk, zeker ook gezien de concurrentie

1 like

Dat dus, dat jij loopt te draaikonten is jouw probleem :crazy_face: :joy: zij wil gewoon die Hamilton…

2 likes

Oh ja: neeeee, Hamilton

Neeeeeee, Hamilton
:rofl:

2 likes

Ja, uiteindelijk luister ik ook gewoon.

Hamilton it will be.

6 likes

Goed zo Rob, je vriendin zal je dankbaar zijn :grin:

2 likes

Nu klink je als een verstandige man Rob :grin:

2 likes

Hamilton zeker de mooiste, maar hij lijkt me wel iets lastiger de tijd aflezen.

1 like

Dus, eindelijk van de :green_apple: af en dan wil je ook nog bepalen wat daarvoor in de plaats moet komen? Now, that’s the spirit :crazy_face:

1 like

Vond deze wel aardig voor mijn vrouw. Die heeft een Rado Centrix, geen open wijzerplaat zoals je hierboven laat zien, dan vond ik dit model Tissot wel een leuk afwijkend model. Model is een ruime 300 dollar bij Jomashop, dat vind ik een leuke prijs voor zo’n horloge. Maar (nog) niet de knoop doorgehakt, omdat ook zij vooral met haar smartwatch loopt :man_shrugging:

tissot-lady-heart-powermatic-80-mother-of-pearl-dial-ladies-watch-t0502073701704

1 like

IMG_2406

3 likes

Ik ben het met je vrouw eens, de Hamilton is super gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Vind ik dus ook edoch ik schik me in haar lot.

Ja mooi, haar reactie: wil een stalen band…

Mijn antwoord: akkoord.

Dat bedacht ik later toen ik naar je eigen opties terugkeek!

Klant is koning hè :grimacing:

1 like

Hou dan ook op. Bestel er eentje, en als ze hem bij het uitpakken niet terug wil sturen ben je klaar.

Het is jouw horloge niet. Topic had direct dicht gekund. :thinking::wink: