Hamilton Jazzmaster Slim wat een dresswatch!

Ik ben in het gelukkige bezit van een Hamilton Jazzmaster. Het is mijn enige dresswatch. Ik draag hem te weinig maar dat komt voornamelijk omdat ik bijna nooit dressy gekleed ga. Toch is het een horloge wat me zeer lief is. Dit komt ook omdat ik er op een bijzondere manier aan ben gekomen. Ik liep steeds verlekkerd langs de juwelier en had me voorgenomen om voor deze klok te gaan sparen. Diezelfde avond won ik een kleine 1000 dollar met een pokertoernooi dat me slechts 3,30 dollar koste. De volgende dag kon ik hem meteen halen.

Ik heb er ook een meshband bij gekocht die nu echter niet meer zo mooi is Er is verkleuring opgetreden. Beetje goedkope chinese kwaliteit.

Onlangs is Hamilton met een nieuwe Jazzmaster uitgekomen. De Jazzmaster Slim. Ik vraag me af of ze wel eens met dit forum meekijken want de stalen versie is ook uitgevoerd met een meshband. :smiley:
Ik vind het een heel mooi strak horloge. De lugs zijn supersexy en het ontbreken van een secondewijzer is ook apart.

In rose goud is hij ook schitterend…

Hier is nog een link naar een korte review. http://www.watchreport.com/2009/06/the-hamilton-jazzmaster-slim.html
Ik zal hem zelf niet kopen maar wie weet zien we hem hier eens voorbij komen als nieuwe aanwinst van een forumlid…

wat kost dat in euro’s ?

ik ben zelf meer van staal maar op leer is het een echte dresswatch. Zeer chique.

Master-Fan Schreef:

wat kost dat in euro’s ?

Ik schat zo rond de 450 euro. Hij is op ebay ook te krijgen…

Vind de oude Jazzmaster eigenlijk mooier, zeker de rose versie kan ik erg waarderen. Had hem niet eerder op een mesh gezien. Hoewel dat in goud snel overdone wordt vind ik het in dit geval zeker niet misstaan. Misschien eens opzoek naar een band van wat betere kwaliteit? Zeker horloge om in de collectie te houden!

Mooi! Ik ga maar is leren pokeren denk ik :wink:

Is inderdaad een erg mooie klok, in 40 en 43 mm beschikbaar. Horloge is behoorlijk dun dus oogt groot. Vind zelf de zwarte wijzerplaat in combinatie met de stalen kast erg geslaagd. Staat bij mij op de whislist!

Mijn beste,

Ook ik ben van mening dat de oude Jazzmaster eigenlijk mooier is.
Bij de wijzerplaat van deze gouwe ouwe, valt er meer te ontdekken. Het straalt voor een dresswatch, meer cachet uit.
Doch ik moet wel toegeven dat de nieuwe Jazzmaster met een zwarte wijzerplaat ‘Très chique’ is!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Je moet je naam veranderen in… ach laat maar :smiley:

Mooie heel nette klok Dreski!

Max Kool Schreef:

Je moet je naam veranderen in… ach laat maar :smiley:

Mooie heel nette klok Dreski!

Ik ga soms door het leven als Andrew Hamilton maar niet verder vertellen. :wink:

Die lugs zijn idd top! Wat een prachtklok! :~

Maar ik hou eigenlijk meestal van een secondewijzer, maar deze ziet er zonder erg strak en clean uit.

Ik vind het wél mooi zeg. Is die roodkoperen ook met mesh? Nee toch?
Zeg Dreski, ik heb vier azen en een royal flush :wink:

prachtig horloge, echt heel mooi afgewerkt, zowel de kast als uurwerk. Wel een leuke verdienste zo met dat poker;)