Hamilton Jazzmaster Viewmatic 37mm

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Hamilton Jazzmaster Viewmatic
Diameter: 37mm
Leeftijd: van 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04/2020
Factuur en/of certificaat: Papieren aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: yes
Verzendkosten of afgehaald: beide
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat (weinig gedragen)
Soort uurwerk en kaliber: H-10
Vraagprijs:€500 - (Nieuwprijs is €745)
Inclusief een ongedragen Rios bandje. (zie foto’s)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ervaar tijdloze elegantie met de Hamilton Jazzmaster Viewmatic 37mm. Dit horloge combineert Zwitserse precisie met een klassiek ontwerp, perfect voor elke gelegenheid. De verfijnde 37mm kast is ideaal voor wie houdt van een subtiele, maar stijlvolle polsaanwezigheid. Met een automatisch uurwerk dat zichtbaar is door de glazen kastbodem, biedt het horloge niet alleen schoonheid, maar ook technische verfijning. Het zilverkleurige wijzerplaat, voorzien van slanke indexen en dauphine-wijzers, straalt pure klasse uit. Dit horloge is perfect voor de moderne man of vrouw die luxe waardeert in een tijdloos design. Draag het dagelijks of bij speciale gelegenheden, het past altijd. Hamilton Jazzmaster Viewmatic 37mm: stijlvol, betrouwbaar, en altijd in beweging.

21 likes

omhoog, omhoog, omhoog.
:arrow_up:. :arrow_up:. :arrow_up:

1 like

Omhoog maar ook omlaag met €50.

1 like

Ontdek tijdloze elegantie en precisie met de Hamilton Jazzmaster Viewmatic – het perfecte horloge voor wie stijl en vakmanschap hoog in het vaandel draagt.

2 likes

‘Bijna weekend’ up.

image

Bieden mag ook.

Hupper de UP.

Up naar €430.
Wie, oh, wie.

image

1 like

Up. Up. Up. Up.

Omhoog omhoog omhoog.

image