Hamilton KFA

Hej allemaal, wilde even mijn nieuwe aanwinst laten zien na in januari een open vraag te hebben gesteld hier, in wat mijn nieuwe klokje moest worden.

Bleef uiteindelijk met drie klokjes over: de Seiko Prospex Speedtimer ‘panda’, de Certina DS Action Diver 43mm in blauw, en de Hamilton KFA 42mm op een bracelet. Gezien ik in Stockholm woon en Hamilton alleen fysiek in Visby (Gotland) en Malmö gekocht kunnen worden, heb ik ze alledrie besteld om er vervolgens eentje te houden.

Zoals de titel het al zegt, ben ik voor de Hammie gegaan. Hij was nog veel mooier dan op foto’s, en met de micro adjustment in de strap past hij precies mooi om mijn pols. Ben helemaal verliefd op m’n nieuwe beater! Geen hele goede waterdichtheid en wellicht niet de meeste originele keuze, maar was direct overtuigd toen ik het in mijn handen had. Het gebrek aan AR is ook nul probleem voor mij, het heeft em juist een toffe glans!

Plus, zie em nooit in Zweden, aangezien ze hier vrijwel geen winkels hebben die Hamilton verkopen. Certina en Seiko wordt zeer veel gedragen hier, dus dit voelde als de perfecte keuze.

Dank voor jullie input in januari en nu genieten van mijn Hammie! Heb gelijk een off-white nato strap erbij gekocht van cnswatchbands.com, dus kan lekker afwisselen.

30 likes

Topper! Past bij alles en kan ieder bandje hebben. Veel draagplezier! (Soms mis ik de mijne nog weleens).

Toffe :ok_hand:keuze. Gefeliciteerd met je Khaki field automatic (KFA) als NA

Echt mooi horloge. Voor Zweden een “Einzelganger” ?

Ja heel tof :star_struck: veel draagplezier gewenst.

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

Prachtige keuze gemaakt, geniet ervan!

Prachtige fieldwatch :+1:t3:

absoluut een mooie Hamilton :ok_hand:
draag hem met plezier

Heel mooi, deze heb ik ook en op nato gezet (geleverd op leer)

Veel plezier ermee.

Heel gaaf horloge, geniet er van!