Hamilton Khaki aviation QNE

He kenners,

Ik ben best wel een horlogeleek maar opzoek naar een mooi horloge. Breitling spreekt me heel erg aan maar dat is me te duur. Nu kwam ik in de stad dit horloge tegen, de Hamilton Khaki aviation QNE. Een erg mooi horloge en voor 575 euro nog redelijk te betalen. Mijn vraag is zijn er hier mensen die dit merk/model kennen? En zo ja wat is jullie indruk ervan?

Het merk Hamilton is in ieder geval erg goed, je zal geen miskoop maken, hamilton maakt erg mooie en kwalitatieve klokjes.

Hamilton is een topmerk. Geweldige prijs kwaliteit verhouding…

Ik heb hem inmiddels gekocht bij de schaap en citroen.
Super mooi klokje en voor een acceptabele prijs. Net wat luxer en meer detail als een klokje van 100-300 euro maar ook weer niet meteen de prijs van een breitling. En natuurlijk wel een automaat en geen quartz. Ik ben er erg blij mee.

Fotos?

Erg benieuwd naar hoe hij er uitziet :)o Heb je al foto’s?

Gr Ron

Gefeliciteerd(tu) Nu de foto’s nog:) (of was dat al gevraagd:D)

Ik heb er zelf nog geen foto van maar dit is ook wel duidelijk denk ik.

In het echt is het bandje net een tikje donkerder.

Wauw, dat is een prachtig horloge. Ziet er erg goed uit(tu)

Mooi :~

Hele mooie klok, mag ik je vragen wat je er nou eindelijk voor betaald heb. Ik zat zojuist op www.horloge123.nl, waar deze nieuw wordt aangeboden voor EUR 475,- incl. 2 jaar garantie en gratis verzending… Niettemin een heel mooi horloge waar je nog heel veel jaren plezier van zult hebben!(tu)

(tu) mooi

EricPP Schreef:

Hele mooie klok, mag ik je vragen wat je er nou
eindelijk voor betaald heb. Ik zat zojuist op
www.horloge123.nl, waar deze nieuw wordt
aangeboden voor EUR 475,- incl. 2 jaar garantie en
gratis verzending… Niettemin een heel mooi
horloge waar je nog heel veel jaren plezier van
zult hebben!(tu)

Ik heb er bij een normale juwelier 575 euro voor betaald.