Hamilton Khaki Field 33 mm kleur keuze POLL

De lug-to-lug is wel 41mm, dat is slechts 1 mm korter dan een Seiko 5 of 36mm Rolex. M.a.w. deze horloges dragen wel ietsje groter dan je zou denken puur obv de diameter.
Ik zat ook al naar dit model te kijken (mijn polsen zijn 17cm); dat kleine vind ik juist superstijlvol.

1 like

Ik heb de witte variant vandaag besteld. Persoonlijk vond ik dat de mooiste, gevolgd door de blauw variant.

Oh wow leuk zeg.
Heb je ook de 33 mm besteld?
Hopelijk kun je wat fotos laten zien zodra je hem binnen hebt.

Ja, ik heb ook de 33mm versie besteld. Ik heb nog wat smallere polsen dan jij ;). Als hij binnen is dan zal ik een NA maken en daar wat foto’s bij plaatsen.

1 like

33mm … hmmmm. Ik zou de zwarte nemen. Heeft denk ik ook de langste 'versheidsdatum.

wit !

Goed idee, zo’n kleine quartz voor on the go. Ik heb mijn TAG Heuer uit 1992 een hele tijd niet gedragen omdat de mee aangaf dat een horloge opeens meer dan 40mm moest zijn en Panerai ook kwam met hele grote modellen. Nu kan de kleine TAG Heuer weer heel erg goed, zit niet in de weg en geeft minstens net zo ged de tijd aan. Prachtig hoor.

Zijn er hier al mensen die ‘m met stalen band hebben?

Voor zo’n kleintje springt wit er toch wat meer vanaf dus … :+1::+1:

De zwarte is er ook zonder fauxtina hè! Zie hier de mijne. 33mm, Quartz, geen datum… :+1:
Edit:
Mijn polsen zijn 16cm omtrek, ik vind het een perfecte maat voor een vrije-tijd-buiten-spelen horloge en dun ook. Met double-pass nato erop is ie nog steeds dun :slight_smile:

3 likes