Hamilton khaki field 38 bracelet

Misschien een tipje voor de field 38 eigenaren:
De strapcode sarb017 alpinist Oyster bracelet. Hij Past op dit klokje(bijna perfect) de bracelet kan je bij strapcode zelf kopen, maar ik geloof dat monsterwatches.nl hem ook heeft http://www.monsterwatches.nl/product/solid-oyster-sarb017/

Of Hier: https://www.strapcode.com/store/20mm-super-oyster-watch-band-seiko-alpinist-sarb017-brushed-clasp-button-double-lock-p-4946.html

Hier een geleend fotootje: ( ik mocht willen dat dit mooie klokje van mij was😂)

7 likes

Dat ziet er strak uit!

1 like

Goede tip. Ik zou echter liever een originele Hamilton bracelet hebben.
Heb deze incoming. De quartz versie is gebrushed.

4 likes

Mooie Hamilton. Even een reality check. Zoals die ontspiegeling er uit ziet op de foto, veel verder van de werkelijkheid krijg je het niet. Je kunt je haar er in kammen, in dat glas van die Khaki modellen. :joy:

Bij die van @Hans_klok valt het door die lichte wijzerplaat veel minder op. Maar met een donkere wijzerplaat is het een kakofonie van spiegelingen en licht.

3 likes

Ik weet het en toch trap ik er iedere keer weer in. Heb er al 4 gehad denk ik. Maar ja je weet wel hoe het werkt. :wink:
Kon deze niet laten liggen. Mooie bandenswapper en wellicht weer een flippermodel.

2 likes

Haha herkenbaar.

Mooi ding! Jammer genoeg kan je die banden niet echt los kopen geloof ik.
Ik ben nog een beetje aan het sparen, en dan komt er ook een Hamilton mijn kant op, weet alleen nog niet welke😁
Waar heb je die van jou besteld?

Die zijn los te koop maar krankzinnig duur.

Hier.
http://www.creationwatches.com/products/hamilton-watches-250/hamilton-khaki-h68411133-mens-watch-3604.html
Komt wel 40 euro douane kosten bij maar dan is het nog een koopje.

Prima prijs inderdaad.

Daar was ik al bang voor, jammer genoeg lopen Deze ook al tegen de tachtig, tegenover de 52,50 van de Oyster voor de skx

Heeft niemand ooit het glas vervangen door een plat ontspiegeld saffier? Dan is hij nog mooier.

Dat is zeker een koopje!

1 like

Ja die ken ik maar ik vind het niet echt een verbetering. Eigelijk vind ik hem veel minder.

1 like

Ik weet niet of dit de handwinder is maar die staat nog op mijn lijstje in 38mm.
Originele stalen band zal wel duur zijn, altijd goedkoper om hem op staal te kopen dan achteraf. De mechanical officer khaki field 38mm die ik bedoel komt standaard op canvas. Die kost dus al €140 van Hamilton als je die los koopt. Ik gooi hem er hier nog maar is, voor horlogeglas zou ik hier kijken. www.horlogeglas.nl
Kunnen er vast wel iets over zeggen en/of adviseren.

1 like

Hopelijk past die ook op de Hamilton Khaki King automatic…
Toevallig heb ik zowel de Hammie als de bracelet hier liggen.

Mijn bevindingen zal ik later delen.

Haha de mijne -ook uit Singapore- is ook onderweg, wordt donderdag bezorgd. Ook op de stalen band natuurlijk!

Ben benieuwd, ik twijfel tussen de king en de field, dus of hij past wil ik graag weten😉

Hij past perfect alleen komen de lug-holes niet overeen.
Jammer. :confused :confused: