Hamilton Khaki Field

Nee hoor, daar mis je niks aan. Hij ziet er inderdaad fraai uit maar het is een onmogelijk stug dik ding wat in de loop van de tijd ook niet soepeler wordt.

Ik heb zelf de auto (38mm) die erg goed bevalt en denk dat ik ook de Murph wil gaan aanschaffen wanneer ik “de middelen” heb. Beiden vind ik ze erg mooi maar denk dat de auto veelzijdiger is kwa dragen.
Mijn horloge heb ik in Italië besteld en deze juwelier heeft volgens mij nu weer 20% korting op beide horloges. Mijn horloge was met 3 dagen in huis en achteraf betalen was mogelijk dus geen risico.
Succes met het maken van je keuze!

2 likes

De eerste met de wijzers van de tweede ……… :wink:

1 like

Oh jemig. Die had ik niet zien aankomen. Ben nog erg nieuw in horlogeland en over draagcomfort van bandjes had ik nog niet eens nagedacht. Op t plaatje is hij echt mooi die bruine band.

dat wordt al wat moeilijker :slightly_smiling_face:

Ik heb de Auto 38mm. Had eerst de 42, maar deze kunnen wisselen voor de 38. Erg blij mee.

Draagt trouwens ook erg goed op Nato straps :wink: mocht je dat willen. Ik wissel tussen leer en nato straps. Lekkere all-rounder op die manier.

1 like

3 likes

Gelukkig staat hij goed op letterlijk alle bandjes, dus geen enkel probleem!

1 like

Als de normale Khaki Field een betere AR coating zou hebben dan was het spannend geweest. Ik vind de instapmodellen Hamiltons ontzettend mooi, maar heb de mijne van de hand gedaan omdat ik telkens de reflectie van mijn eigen gezicht zag als ik wilde weten hoe laat het was. De AR op de Murph is beter dan bij andere Hamiltons, vandaar mijn stem voor de Murph!

1 like