Hoi hoi,
Mogelijk dat ik een nieuwe Hamilton wil aanschaffen. Ik twijfel tussen de Murph en de Auto (zie foto’s)
Zijn er hier goede argumenten om voor de een of de ander te kiezen?
Groetjes!
Hoi hoi,
Mogelijk dat ik een nieuwe Hamilton wil aanschaffen. Ik twijfel tussen de Murph en de Auto (zie foto’s)
Zijn er hier goede argumenten om voor de een of de ander te kiezen?
Groetjes!
Wat zijn jouw twijfels?
de eerste met het bandje van de tweede
Dit gaat puur om wat jij mooi vindt. Het is dezelfde kast en uurwerk. Ik vind de Murph meer bijzonder maar ik ben bevooroordeeld.
Dat zou er dan ongeveer zo uitzien:
Ik ben ook in de markt voor een khaki field. Zelf wil ik graag de auto. Voor mij is die het meest veelzijdig en iconisch
het enige nadeel van de murph vind ik de mercedes wijzer, doet wat oubollig aan
Ik vind de murph inderdaad erg oubollig en enorm gehypet vanwege zijn (hier maak ik me niet populair) cameo in een vrij matige film.
Ik weet niet hoe het met de Murph zit, maar de Auto kan je tevens gebruiken als spiegel. Mij stoort dat in zn geheel niet maar goed om er toch rekening mee te houden.
P.s. licht bevooroordeeld want de Auto is een geweldig horloge dat ik bijna elke dag met veel genoegen draag
Poah! Welk bandje heb je er op zitten bij die eerste?
Dat is deze:
Heeft die murph een ghost date?
Murph heeft wel mijn voorkeur
Kijk even hoe het met de AR coating zit van beide modellen.
Ik had de onderste, de Auto, en die spiegelde enorm. Verder een erg mooi en bijzonder goed draagbaar horloge. Mijn voorkeur gaat uit naar de auto, puur qua uiterlijk.
Plaatjes voor de sfeer.
Je maakt je bij mij wel populair, we zijn het roerend eens. Sterker nog, ik vind dat Christopher Nolan een subsidie zou moeten krijgen om op de kunnen houden met het maken van films. Vrij matig is erg diplomatiek uitgedrukt. Soit, Oppenheimer was een soort van cool.
Nee. Dat hebben ze netjes gedaan.
Kan er voor nu maar eentje kopen, anders had ik ze beide gekocht.
En ze zijn voor mij heel gelijkwaardig met evenveel goede argumenten om ze aan te schaffen, dus ben eigenlijk op zoek naar iets wat de weegschaal naar 1 kant doet kantelen
Dit is de 41mm of niet?
Bij mij viel die te groot uit, dus ben ik gaan kijken naar 38mm.
De 41 heeft wat dat betreft meer voorkeur vanwege de het cinematografische aspect en de secondewijzer.
Maar als je dan toch moet ‘downgraden’ naar 38, dan vallen die argumenten wat minder sterk uit
Ja, ik heb de 42 gekozen. Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik draagde daar voor een tudor van 41 dus ik vond de groote wel meevallen. Maar als je vaak een dresser draagt van 38 kan je de 41 veelste groot vinden. Ik heb de murph 38 daar in tegen wel eens omgehad en die vond ik dan niet kloppen. Conclusie; om doen en kijken wat je gevoel zegt.
Dat zijn cathedral wijzers. Blijft de oubolligheid natuurlijk maar ik vind het mooi. Zelfde met de Alpinist.
Goeie vraag zeg. Ik heb ze beide op de shortlist staan. (Met een seiko alpinist).
Maar nu ik ze zo onder elkaar zie vind ik de murph rustiger ogen. Dat heeft wel mijn voorkeur. Het bruine bandje van die auto wil ik er dan wel bij. Die combinatie is heel mooi.
Doorslaggevend voor jou zal t niet zijn misschien. Maar rust voor de murph tegenover wat drukker voor de auto. Zoals ik het zie.
Zijn allebei goed he . Ik heb zelf de ‘auto’ (38 mm), ondertussen al een 8-tal jaar. Niets mis mee, draag hem nog héél vaak.