Hamilton Khaki Field

Ik ben al een tijdje op zoek naar een khaki field voor mijn broer als cadeau maar zie deze de laatste tijd helaas maar weinig voorbij komen.

Daarom vroeg ik me af of iemand er nog een ergens in een la of z’n binnenzak heeft zitten die er vanaf wil.

Horloge hoeft niet nieuw te zijn maar wel netjes.

Eventuele andere mooie field watches sta ik ook voor open.

Wie heeft er wat?

Heb geen Hamilton voor je liggen, maar ik ben zelf wel gecharmeerd van dit model:

Een Wolbrook Outrider Professional, 38mm met Seiko mecaquartz. Niet zo’n grote naam als Hamilton maar wel een mooi nieuw ding voor de prijs van een afgedraaide Hamilton :wink:

Linkje erbij!

4 likes

Swiss made is de enige weg G

1 like

Thx! Deze is zeker lekker. Jammer dat ze gekozen hebben voor een spoorbiels als uren wijzer. Dat doet wel serieus afbreuk aan dit horloge.

1 like

Dat is me niet opgevallen, maar die is inderdaad weinig subtiel. Vind het zelf niet perse afbreuk doen maar snap het!

Deze ligt bij mij stof te vergaren. PB maar bij interesse.

3 likes

Wel e.e.a. aangeboden gekregen maar nog geen deal gesloten. Iemand met een khaki field?

2 likes

Er staat een mooie bronze 38mm manual khaki field op het Duitse forum. Misschien interessant?

Ik heb de oude van @SBeuk. Draag hem nog wel regelmatig maar misschien een goeie ruil die me kan overhalen?

1 like

Dit topic is 90 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.