Een nieuwe special edition Khaki Field Titanium, in 36mm. Soms zijn de eenvoudigste dingen nog de mooiste…
Poe dat is wel aantrekkelijk!
Het prijskaartje is dan weer niet zo heel aantrekkelijk.
Ik ben vooral benieuwd of ze dit keer wel hebben besloten om wat AR coating aan te brengen.
Zag hem voorbij komen op Insta.
Tof ding wel, maar idd die prijs
Wat zijn/is engineered garments ? Ik krijg daar geen goed beeld van.
Wel heel mooi!
Mooi maar overpriced imo, dan maar de ‘gewone’ mechanic 38 mm voor +/- de helft.
Heel mooi!
I like, maar wel aan de prijs
Als hij 38mm was dan had ik m besteld denk ik, echt een cool ontwerp
Volgens de productwebsite wel. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Een kledingmerk/designer.
Ah nu zie ik het ook. Had er overheen gelezen. Aangezien het het grootste kritiekpunt op de hele khaki field lijn is hadden ze dat best wat groter kunnen aankondigen.
De halve zichtbodem staat me erg aan, dat is charmant gedaan.
Het sluit ook niet erg aan bij mijn belevingswereld. Het lijkt ook niet echt een doelgroep die twaalfhonderd piek uitgeeft aan een mechanisch horloge. Blijkbaar maken ze kleding die er zo uit ziet:
Gelukkig is de co-branding niet al te opzichtig gedaan. Enkel een bedrijfsnaam op de achterkant. Daar kan ik me wel overheen zetten.
Met je eens! Lekker wegstoppen op de achterkant. En ook de zichtbodem is tof inderdaad. Hmmm. Keuzes. Beschikbaarheid…
Murph mooier toch?
Klaarblijkelijk woon je ergens op het platteland en heb je nog nooit een hipster of een zoomer gezien. Als je die het juiste verhaal voorschoteld verslikken ze zich in de pumpkin spice vegan almond latte macchiato, en bestellen ze zo van dit soort reut voor bij de Urban Blaze Reverb sneakers en de Balenciaga baggy jeans. Blijkt dat horloge toch al gauw een halve spijkerbroek te zijn.
Natuurlijk is de Murph 38 mooier.
Ik vrees het ergste. Het blijft Hamilton.
Maar god, wat saai zeg. Ik zit nou al acht jaar naar iteraties van field watches te kijken, en ik ben ze gewoon zat. Geef mij maar een Intra-matic 38 voor minder geld.
Ik heb de Murph 38 verkocht vanwege het gebrek aan ‘diepgang’. (En om geld bij elkaar te schrapen voor een 2009 Railmaster.)
Om niet weer in dezelfde Hamilton Fieldwatch Val te stappen sla ik deze over. Zij die hem wel halen; geniet ervan!