Hamilton khaki gmt en bergeon 6767-F

Zojuist overgenomen van een duits forumlid van watchlounge.com
Is mijn 1e buitenlandse transactie, dus hopelijk dat alles goed verloopt.

Hier alvast wat enkele foto’s van de Hammy.
Eigen foto’s volgen nog.







Mijn dag kan niet meer stuk :smiley:
Vandaag dus een Hammy besteld en zojuist is mijn Bergeon 6767-F in de brievenbus gevallen.
Dus gelijk maar even de Di-modell rallye op de sinn gedaan.
En ik moet zeggen ik vind het geen slechte combi.
Al gaat denk ik de rallye op Hammy, of ik gebruik de rallye bij warm weer(kan tegen zweet en waterbestendig) op de Sinn.







Met sinn bandje(voor de mensen die hem nog niet kennen;) )

Tjemig wat is die Hamilton bekrast!::o

Genesis

Gefeliciteerd met de aanwinst. De rally band op de Sinn staat prima(tu)

Sjesus, wat is er met die Hamilton gebeurd? Ik heb dezelfde (met croco-bandje welke ik persoonlijk mooier vindt) maar die van mij ziet er nog helemaal top uit! Of komt dat door het licht dat gebruikt is ofzo?

Mooi horloge vind ik dat de hamilton khaki!!!

Maar ik hoop dat ti wat beter er uit ziet dan op de foto’s!! zou zonde zijn.
anders bij een horloge maker laten op poetsen.

Veel plezier met je nieuwen aanwinsten

Greetz

Die Sinn is super zeker een geslaagde combi met dit bandje

Hmm, zouden we Valjoux 7750 ‘geschoffeerd’ hebben tav de Hamilton, want hij is oorverdovend stil.

Genesis

Nee hoor,

ik heb vandaag gewoon moeten werken, en ik ben net zo benieuwd hoe de hammy eruit ziet. ik hoop dat het door het licht komt, zoniet dan wordt hij inderdaad weggebracht naar een juwelier.

Vandaag binnen gekomen.
En ik moet zeggen dat de hammy er beter er uit ziet dan op de foto’s, krasjes vallen erg mee.
Hij is wel wat vuil dus even poetsen
Niet verwacht dat het een grote klok zou zijn, hij is 42mm maar hij lijkt groter(kan ook door het bandje komen).
En heren van de nato’s, heb ik hem goed omgevouwd? :wink:
















Najs. Het leuke aan het horloge vind ik dat je hem bij elke gelegenheid kan dragen :slight_smile: (mits het juiste bandje)

Gegroet,

René

Gefeliciteerd(tu), fijn dat ie er toch nog goed uitziet! En… hij bevindt zich in goed gezelschap als ik dat zo zie.
Toch wil ik graag weten: wat is die chronograaf er voor eentje?

Dank u dank u,

Ik denk dat je het oudje bedoelt;) (jaren 50).
Dat is een Chronographe Suisse (landeron 51 uurwerkje).

Ik vind ze erg leuk, die vintage chronograven(tu)

Zo gelijk 2 nieuwe nato bandjes erbij gekocht;)
Ze zitten echt super, niet verwacht eigenlijk.








Ziet er lekker stoer uit! Prima(tu)

Ik weet niet, die bandjes… Niet direct mijn keus, maar zo ieder zijn ding hé!! Anders zou het ook zo saai worden :slight_smile:

Mijn crocobandje begint trouwens gaar te worden. De “voering” van de flaphouder? (hoe heet dat stukje waar je het “restant” bandje doorheen haalt?) is eruit gefloept. Ik vrees dat ik over enkele maanden een nieuw bandje moet kopen. Jammer dat ik de stalen band op de khaki niet mooi vindt, te schriel…

Ja. Ziet er gelikt uit. Vooral die zandkleurige.