Hamilton khaki nay sub auto chrono ?

Beste heren,

Is dit horloge echt of nep ?

Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5

Aandachtspunten zijn de 330 onder Swiss made en de 300m/1000ft ?
Het horloge komt met een handgeschreven aankoopbon van juwelier bouman maar met blanco garantie kaart , wat ik dus ook een beetje raar vind ?

Heeft iemand toevallig hetzelfde horloge en kan hier meer over vertellen .
Wat zou het horloge nog 2de hands in nieuwstaat waard zijn ?

Alvast bedankt !
Randy

Bij twijfel niet doen!
Koop de verkoper. Blanco garantiekaartje konen vaker voor.

Mijn gevoel zegt: Echt. (oke, het is maar gevoel en ik heb niet Zoveel kennis als veel anderen hier…)

Ik heb een keer eerder een andere hamilton bijna gekocht …zaten ook niet de juiste papieren allemaal bij …en na het googlen van de h787160 nr kreeg ik toen ook alleen wat aziatisch gevonden en heb het toen ondanks dat alles er opzich wel echt uitzag niet gedaan.

Ps: toen was het natuurlijk wel een ander nr.

Hmm, kan me haast niet voorstellen dat ze een dergelijk minder bekend model van een iets minder bekend (en duur) merk al na zullen maken. Maar goed, heb misschien nog vertrouwen in de wereld.

Voor de rest wat andereb zeggen: bij twijfel niet doen en koop de verkoper. Zenuwachtige knul die het horloge van een vriend kreeg en binnenkort naar het buitenland vertrekt en alleen het geld wil via Western Union doorgesluisd vanuit Slovenie want da’s goedkoper = foute boel. Extreem voorbeeldje natuurlijk :wink:

Ik heb zelf een Khaki navy sub auto (dus geen chrono) in het oranje. Als ik je fotos vergelijk met mijn horloge zie ik weinig verschil behalve uiteraard dat dit een chrono is. Geoordeeld vanaf de foto zou ik zeggen dat hij echt is dus

Vraag even aan hendrik, die kan het aan het bandje zien (:smiley:

Monaco Schreef:

Vraag even aan hendrik, die kan het aan het bandje
zien (:smiley:

Dan zal hij wel nep zijn, want de bandschroeven zijn niet gelijk :+

Dat vond ik ook al raar

Geen zorgen hoor. Deze is echt. De 330 onder swiss made is het identificatie nummer van Hamilton voor de wijzerplaat. Er zijn ook Hamilton klokjes met bijvoorbeeld 550 of XXX onder de Swiss Made op de wijzerplaat. En de 300m/1000feet is te vinden op de nieuwere modellen van deze uitvoering (er zijn foto’s op google van dit horloge tijdens Baselworld 2013 waarop de 300m/1000feet inderdaad nog niet te zien is. Maar misschien is dit voor/tijdens productie nog aangepast) Schroefje is waarschijnlijk een keer verloren en vervangen door een zwarte.

Je kan ook even contact met Robbert Treffers van boumanonline opnemen. Dit is imo de beste online juwelier die er is. Als hij de papieren kan verklaren weet je dat je goed zit.

goede tip!

Monaco Schreef:

Vraag even aan hendrik, die kan het aan het bandje
zien (:smiley:

Horloge ziet er echt uit, bandje ook, schroefje niet! :slight_smile:

Hendrik

Ferdinand Schreef:

Hmm, kan me haast niet voorstellen dat ze een
dergelijk minder bekend model van een iets minder
bekend (en duur) merk al na zullen maken

Michael Kors wordt beheurlijk veel nagemaakt anders :wink:
Waarom snap ik niet, maar enfin.

Patient-zero Schreef:

Ferdinand Schreef:


Hmm, kan me haast niet voorstellen dat ze een
dergelijk minder bekend model van een iets
minder
bekend (en duur) merk al na zullen maken

Michael Kors wordt beheurlijk veel nagemaakt
anders :wink:
Waarom snap ik niet, maar enfin.

Het kan best. Zag in China zelfs replica’s van Icewatches… :sunglasses:

Beste heren,

Bedankt voor jullie bijdrage.
Ik heb de juwelier gemaild en die kon verifiëren dat de papieren in orde zijn.
Ik heb het horloge inmiddels gekocht en ik ben super blij !
Het horloge is 100% origineel en in nieuwstaat.

Vergeten te vermelden .
Het schroefje op de foto lijkt zwart maar is in werkelijkheid gewoon zilver , dus het zal wel met lichtval te maken hebben.

(tu)

Veel plezier er mee

Randyu Schreef:

Vergeten te vermelden .
Het schroefje op de foto lijkt zwart maar is in
werkelijkheid gewoon zilver , dus het zal wel met
lichtval te maken hebben.

Tja, dat heb je met gepolijste onderdelen.

Proficiat!

Eind goed al goed, geniet ervan (tu)