Ik ben al een tijdje opzoek naar mijn eerste horloge. Ik kom uit op deze model http://www.watchzworld.com/hamilton-khaki-x-wind-automatic-h77696793.html. Ik heb via google gezocht naar juwelieren in Nederland maar ik kon bijna niemand vinden. Weet jullie een juwelier die deze horloge verkoopt in NL of een betrouwbare in buitenland? en wat vind jullie van deze horloge?
ik ben benieuwd wat precies je voorkeuren en eisen zijn, waaraan een horloge moet voldoen. De Hamilton vindt ik mooi, op de goudkleurige kast na. Natuurlijk is het budget ook belangrijk laat maar weten.
Dank je wel voor de link. Nu heb ik wat winkels
gevonden. Wrm wil je die horloge niet kopen?
Ik vermoed omdat smaken verschillen. Ik zou em niet icm gouden accenten nemen. Ik vind persoonlijk em te… “toolwatch” hiervoor. Goud met zwart vind ik wel een mooie combi hoor!
Je hebt wel gelijk. Iedereen heeft een andere smaak. Ik ben al 3 maanden aan het zoeken naar een horloge. Ik heb nooit gezocht voor Hamilton maar ik zag deze vandaag op youtube. Ik ben meteen verliefd geworden op deze horloge.
Ik zie nu pas je andere bericht. Mijn budget is 1500. Kan ik voor die prijs een beter horloge kopen dan Hamilton? Ik weet helemaal niks van de horloge dus jou hulp kan ik goed gebruiken.
de reden waarom het niet mijn keuze zou zijn is a) de kleurstelling hou ik persoonlijk niet van en b) voor dat bedrag is er ontzettend veel keuze. Met Eur 1.500,- kun je echt heel veel waar voor je geld kopen, zowel nieuw als gebruikt en dan ook echt van de “grote” merken. Je zou er zelfs aan kunnen denken om 2 hoogwaardige horloges te kopen voor dat bedrag, zelfs 3 is een mogelijkheid.
Denk vooral eerst goed na over wat je wil (kleur, afmetingen, quartz/auto etc) en wanneer je het horloge gaat gebruiken (sport/werk/weekend/feestdagen etc). Als je dat hebt ga dan eens kijken naar design en let dan niet op de prijsklasse: wat vindt jij uit alle horloges die er bestaan nou de mooiste horloges qua design die ook voldoen aan jouw persoonlijk eisen.
En ga dan eens kijken, alleen of samen met ons, wat je nou echt goed past, je eerste horloge mag best wel wat tijd en energie kosten. En daar willen wij je best wel bij helpen, welkom bij de WAA (Watch Addicts Anonymous)!!
lijkt mij een heel goed idee! Er zijn drie sites met honderden pagina’s en duizenden horloges waarmee je een groot gedeelte van te koop aangeboden horloges (particulier en zakelijk) kunt afstruinen:
Daarnaast zijn er een aantal internationale horlogesites met heel veel informatie en veel mensen met hetzelfde probleem als jij hebt: welk horloge moet ik kopen??