De prijs is best aardig, gemiddeld worden ze offmarket rond de 900 verkocht en op ebay vanaf de 630 (+verzendkosten).
Ik zou er met een kenner naar toe gaan en/of laten testen. Er is ook hoop aanbod van varianten van dit model. Is deze variant (kleuren, band, etc.) jouw ideale versie?
Nou ja, een andere band kun je er altijd zelf aan zetten.
En hou er rekening mee dat je invoerrechten moet betalen als je zo’n horloge uit de VS laat komen.
Ik zou om zelf gemaakte foto’s vragen, geeft altijd een betere indruk op de situatie.
bij de juwelier is hij ongeveer €1000 , de laatste keer dat ik er voor weg ben geweest.
Nou ja, een andere band kun je er altijd zelf aan
zetten.
En hou er rekening mee dat je invoerrechten moet
betalen als je zo’n horloge uit de VS laat komen.
Origineel los bandje is nog best pittig geprijst. Wel misschien goedkoper, wanneer je geen invoerrechten hoeft te betalen over het hele horloge.
En als er een model is die ik veel mooier vind, wil ik best die kleine 100 extra betalen. En soms heb je mazzel als je em niet via DHL ofzo laat versturen
Sorry, bedacht me net dat er ook Chinese “ETA” 7750’s bestaan… met de juist inscripties is het voor een niet expert ook wat lastig tegenwoordig.
Wat volgens mij niet zo is (ben ze nog niet tegengekomen) is dat die Asian versies het ETA logo en inscripties op het uurwerk hebben staan. Heel klein op 1 van de platen gegraveerd.
Kijk en dat zie ik dan allemaal niet, en dan moet je een betrouwbare juwelier hebben in de buurt, en die ik ken hier, nou ja ken, ik weet dat hij dealer is, die verkoopt er natuurlijk liever zelf één.
Idd ben ik ook al veel neppers van Hamilton tegengekomen…ze zeggen dat ze verdomd close komen aan een echte…en de prijs is een fractie…dus oppassen wat je op MP koopt