Hamilton Khaki

Hallo allemaal. Gisteren ben ik naar een goede oude bekende geweest om even mijn kerstwensen uit te brengen, een heerlijke kop koffie, een man van bijna 85 jaar maar een horlogefreak wat nooit zal overgaan! Hij had weer heel wat aan te bieden en beschikt over een afstelapparaat. Dus dan is het niet zo moeilijk om de juiste keuze te maken. De prijs viel mee en ben dan gevallen op een Hamilton Khaki automatic. Ik heb maar een kleine pols en dit horloge bedekt de volledige pols! Super mooi, enkel moest ik de band nog kleiner maken dan hij al is maar op zich was dat geen probleem. We zijn beide tevreden hier uit gekomen en hadden een vredige kerst!! :star_struck: :joy:

9 likes

Mooi horloge, wat voor afstelapparaat bedoel je?

Je hebt zeker een smalle pols. Probeer deze eens op een nato, de “oempf” aan de zijkant camoufleert dat goed.

hij heeft de TYMC mtg-1000 afstelapparaat. Dit toestel is al meer voor de professionals! Dit laat perfect zien welke VPU het horloge heeft (18000/36000) de Beat Error, de amplitude en de afwijking in alle hoeken die mogelijk zijn. Dit alles wordt weergegeven in één lijn, de lijn zou vlak moeten zijn en er mogen geen losse spikkels in voorkomen want dan vraagt het horloge onderhoud. Maar nu je het zegt, ik kan inderdaad een nato band erop zetten, dat lijkt mezelf ook beter! Bedankt voor de tip! :wink: :+1:

1 like