Hamilton meets Molequin

Sinds eind november heb ik de Hamilton Panda in bezit. Hij kwam op het originele zwarte bandje en met een racing band met van die enorme spaghetti afmeet gaten. Niks voor mij, geen porem. Maar wat moet er dan op?
Ik kocht een aantal bandjes bij Geckota en hoewel de prijs leuk was, vond ik ze niet echt geschikt voor mijn Hamilton.

Een aantal leden hier bleek nogal gruizig over de Molequin bandjes. Kost wat, maar dan heb je ook wat, toch? Goed, proberen dan maar. Bijna jarig, dus cadeau vragen. Vinden de mensen leuk als je een cadeauidee hebt ipv geld of cadeaubon.

Nog voor de verjaardag verschijnen er 2 teststreepjes. Aangezien ik de kans om zwanger te worden toch wat klein inschat moest het wel Corona zijn. Goed, ophokplicht. Maar wat is er erger dan dat? Juist, koopdrang. Lego, Lego, kraamcadeautjes, Lego, onzinshit en dan toch maar het horlogebandje. Sorry vrienden en familie, bon dan maar?

En daar lag hij vanmorgen. Keurig in het doosje met het bekende geschreven briefje erbij.

Hmm die lovende woorden waren toch niet zomaar. Wat een mooie! Keurig zonder oneffenheden of gekke stiksels, gewoon netjes en erg soepel.

Gewoon een keurig afgewerkt product wat soepel voelt en net zo draagt. Bedankt voor de onbewuste tip, dit is het extra betalen zeker waard!

Dit was mijn spreekbeurt.

Groet,
Pieter

53 likes

Mooi bandje Pieter👌🏼

1 like

prachtig horloge, band past er ook perfect bij :+1:

1 like

Dat ziet er schitterend uit!

1 like

Mooi hoor!! :+1:

1 like

mooie combinatie geworden. :+1:

1 like

Mooie spreekbeurt, Pieter. Geniet van je bandje op dat mooie horloge.

1 like

Mooi resultaat. :wink:
Is dit de smoke grey band?

1 like

Alles kan erop maar spaghetti gaten zijn echt wel cool hoor.

7 likes

Nieuwe band staat hem ontzettend goed, prachtig horloge!

1 like

Staan nog beter bij een ander, die gaten :shushing_face:
Vette combi’s hoor!

Ja grained calf smoke grey :slightly_smiling_face:

1 like

Nice combi! :ok_hand:

1 like

Goede keuze, past er echt perfect bij. Ziet echt goed uit :star_struck:

1 like

Ik geef je “ Douze points”:wink:

1 like

Geslaagd :+1:

1 like

afbeelding

2 likes

Smaakvolle combinatie zo!

1 like

De eerste en de 2 laatste vind ik de beste combo’s.

TS: mooie combo. Nu wil ik ook een Hamilton panda :thinking:

1 like

Mooie combo! Echt foutloze bandjes IMO en helaas ook hun geld waard, daarom heb ik er meerdere inmiddels… :money_with_wings:

Hier vandaag ook weer een nieuwe binnen, een Charbon-black in 22 mm, short. Vind maar eens een kort 22 mm bandje… Komt binnenkort wel eens in het WDWV-draadje.

1 like