Hamilton Murph

Hallo, ik oriënteer me op een Hamilton Murph. Mooi horloge, maar voor mij (vooralsnog) te duur. Zie op diverse platforms prijzen vanaf €675. Weet iemand of er nog een prijsverlaging inzit?
H.gr
Michaël

Ze waren voorheen iets boven de €1000, dus €675 klinkt dan al als een mooie prijsdaling.

Dat zou ik echt teveel geld vinden voor dit horloge.

Dan moet je iets anders gaan zoeken.

3 likes

Ik hou me toch aanbevolen voor tips, mocht iemand een Hamilton Murph voordelig te koop ziet staan.

Voordeliger dan dat wordt het voorlopig echt niet ben ik bang. Jaar geleden waren ze rond 1000 en boven.

Maar het ligt idd aan jou of je het bedrag ervoor over hebt… Zo vind ik de nieuwe witte Alpinist ook leuk, maar niet 600 euro leuk zeg maar :smirk:

In dit soort gevallen een (nette) gebruikte scoren beste optie.

Zou de Murph ook graag aan m’n collectie willen toevoegen, ben een groot fan van de film. Je komt ze zo nu en dan nog wel eens op eBay.
Ik denk dat de verstokte Interstellar fan die ook nog eens horloge liefhebber is geïnteresseerd is.

Tot nu toe de verleiding weerstaan, mede omdat ik dunne polsen heb en natuurlijk de vrij hoge prijs voor wat het is.

Anyway, check eBay zo nu en dan :wink:

Inderdaad, volgens de website van Hamilton is de officiële MSRP € 895,- dus is een nieuwe voor € 675,- een mooie prijs.

1 like

Staat ook op men wishlist …liefst met de limited Box

3 likes

Zeker :slight_smile:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/2/8/f/28f6a5afa64d627555fc7f4952cde69ff822571c.jpg

4 likes

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit model wel over een schroefkroon beschikt. Kan iemand dit bevestiggen?
Edit: neen dus, klopt niet.