Aangezien ik de eerste keer niet echt tevreden was over de foto’s alhier wat betere exemplaren waarin de combinatie beter tot uiting komt…

mooi horloge, maar de band kan me niet bekoren
Mooooooooooooi !!! (tu)
Bij mij is het net omgekeerd.
Het horloge “kan er wel mee door”, maar zo’n mesh-band…DIE zou ik nog wel es willen kopen.
Moet er alleen nog het passend horloge voor vinden 
prachtig, zowel horloge als band!!
Mooi horloge!
De band staat er zeker goed bij !
Ik vind het een mooi horloge dreski, maar de band… ik weet het nog niet.
Maar wie weet gaat het net als met Breitling, hoe meer je ze ziet, hoe mooier ze worden.
Mesh kan best mooi staan hoor, zeker ook op vintageklokjes.
Heb er pas eendje opgedoken voor mijn ouwe Accutron:

Een pracht klok, helemaal goed.
Zelf zou ik hem op een mooie honing bruine kroko dragen, maar smaken verschillen.
Geniet van deze beauty…
Ik draag hem ook wel eens zo hoor.
Maar ik houd van variatie.

Op de bruine croco vind ik hem veel mooier staan! Maar dat komt ook mede doordat ik geen mesh-fan ben.
Mijn Viewmatic staat hier overigens te koop(!). Hij hoeft niet per se weg, maar het is toch weer een leuk aandeel in mijn volgende korte termijn aankoop. Mocht hij binnen een x aantal weken niet verkocht zijn, dan houd ik hem zelf en koop ik ook zo’n bruine croco band als u.

(Of in deze kleuren > http://www.bbcollection.ro/popup_arata_img.php?id=1927&sem=ceas)
Of een Seamaster Pro:

Zodra ik er uit ben,ga ik even langs Ten Berge en Schaap & Citroen en hoop ik dat ze een beetje in de richting kunnen komen van de internet prijzen.
Lang niet gezien overigens Dreski, nog leuke dingen gekocht verder?
Jaa…supermooi…!!!
Lang niet gezien overigens Dreski, nog leuke
dingen gekocht verder?
Mwoah…
Je zou even moeten zoeken op “nieuwe aanwinst”. Ik durf het niet. 
dreski Schreef:
Lang niet gezien overigens Dreski, nog leuke
dingen gekocht verder?Mwoah…
Je zou even moeten zoeken op “nieuwe aanwinst”. Ik
durf het niet.
Je bent bezig geweest zie ik! Zitten veel leuke dingen tussen hoor (je jaaroverzicht), alhoewel ik zelf niet zo van vintage houd (Een horloge ouder als ik ikzelf heeft overigens wel iets).
Wat vind je van de Open Secret die ik gepost heb… Het uurwerk gaat schuil onder een 44mm kast en een band van 22mm. Net iets groter als we gewend zijn dus, maar dat is ook juist mijn bedoeling. Ik ben van plan dit horloge Maandag echt even te passen om er daarna nog even een paar dagen overna te denken. Het word dan namelijk een behoorlijke investering voor me, vandaar dat ik er ook over denk mijn oude model te vervangen.
Ik heb mezelf overigens nu wel bewezen dat ik om kan gaan met een horloge, ik was eerst altijd nog redelijk bang voor krassen en gekke dingen, maar het viel me op dat ik er altijd om dacht.
Ik stel je mening overigens erg op prijs :p! En misschien heb je nog een leuke suggestie als in Ebay, een anders model o.i.d.!
Ik ben persoonlijk niet zo gek van opengewerkte horloges. Een glasbodem vind ik ok maar aan de voorkant zie ik liever een dichte wijzerplaat. De Jazzmaster Chrono vind ik een topper. En in dit topic wordt een heel aparte besproken.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,107760,107760#msg-107760
De chronos van Louis Erard spreken me ook erg aan. En dan met name dit model.

Ik ben erg met Chronos bezig de laatste tijd. Ik heb er maar één in de collectie en dat is een zeer oude Pulsar.
dreski Schreef:
Ik ben persoonlijk niet zo gek van opengewerkte
horloges. Een glasbodem vind ik ok maar aan de
voorkant zie ik liever een dichte wijzerplaat. De
Jazzmaster Chrono vind ik een topper. En in dit
topic wordt een heel aparte besproken.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,107760,10776
0#msg-107760
De chronos van Louis Erard spreken me ook erg aan.
En dan met name dit model.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/c
hrono.jpg
Ik ben erg met Chronos bezig de laatste tijd. Ik
heb er maar één in de collectie en dat is een zeer
oude Pulsar.
Hey,
Skeleton’s vind ik persoonlijk totaal niets, maar de Open Secret en in mindere mate de Open Heart vind ik wel redelijk leuke modellen. Dicht vind ik ook ERG mooi, zoals de Louis Erard van hierboven, maar de Hamilton vind ik toch iets bijzonderder. Plus dat ik Hamilton gewoon een merk vind die van mijn kant best wat sponsering en steun mag hebben. Een glasbodem stel ik op prijs, maar ik zou bijvoorbeeld bij een Seamaster, er niet rouwig om zijn dat het er niet op zit.
Ik denk dat ik nog even doorzoek over de modellen van Louis Erard, want ik vind het toch ook een erg mooie klok wat je hierboven post en ik denk dat ik in deze sfeer mijn horloge voor 2009 zoek. En ook wil ik de Hamilton even in het echt aanschouwen en voelen.
Over de Riva… Ik vind het een mooie klok, maar ten eerste ligt deze ver boven mijn budget (heb hem n.a.v. je topic even bij de S&C in de vitrine bekeken), maar het is een merk gerelateerd model. Net als dat ik geen IWC AMG zou dragen als ik een Golf 5 reed, een Porsche design draag als ik geen eens een auto heb(!), draag ik ook liever geen Riva als ik alleen een roeibootje heb. Ik weet niet waarom, maar het ligt me gewoon niet zo.
De Chrono Auto van Hamilton vind ik ook wel aardig en ze zitten in de zelfde prijsklasse. Echter vallen de modellen met verticale subdials al af, omdat ik dat ook weer niet vind passen.
Je hebt me weer op een denk spoor gezet, bedankt! (In positieve zin, ik vind namelijk niets leuker als horloges zoeken met de nodige financiele middelen :)).
Hier nog even een closeup van de Open Secret.