Hamilton Open Heart

Beste mensen,

Ik ben van plan om dit horloge te kopen http://www.acejewelers.com/nl/hamilton-american-classic-jazzmaster-open-heart-h32575735. Kennen jullie misschien handelaren die Hamilton verkopen voor lagere prijs dan bijv. acejewelers?

Alvast bedankt.

De stalen uitvoering kom ik op chrono24 voor een kleine 600 tegen. De PVD vanaf 700. Moet ie alleen wel uit Duitsland komen.

Of eBay? Maar een (web)shop in Nederland die goedkoper is weet ik zo niet.

Pffffffffffffffff… daar gaan we weer.
Nu ben je al vanaf je aanmelding op 11-02-2012
aan het proberen om je eerste horloge te kopen.
Dit wordt weer een topicje vissen naar info en dan
toch maar weer niet kopen.

Succes maar weer met de zoektocht en tot de volgende
oprisping!

hahaha Houthakker je weet me nog. Dit wordt mijn tweede horloge. Ik heb al een Seiko gekocht. Nu wil ik een mooie dress watch kopen.

ales Schreef:

hahaha Houthakker je weet me nog. Dit wordt mijn
tweede horloge. Ik heb al een Seiko gekocht. Nu
wil ik een mooie dress watch kopen.

misschien heeft ie dat idee gekregen doordat je geen aanwinst/resultaat hebt getoond. we houden hier nogal van plaatjes.

niet dat ik er problemen mee heb. wat mij betreft neem je zoveel tijd als je nodig hebt. het rondspeuren is voor mij ook een deel van t plezier in de hobby. en dat hoeft niet telkens tot een nieuwe aanwinst te leiden.

Okay Marnix volgende keer post ik de foto’s van beide horloges. Als iemand nog andere handelaren kent van Hamilton plz post it here.

ales Schreef:

Okay Marnix volgende keer post ik de foto’s van
beide horloges. Als iemand nog andere handelaren
kent van Hamilton plz post it here.

(tu)

top dat zal vast gewaardeerd worden.

Als ik Hamilton open heart in google ga zoeken kom ik bijna alleen maar aanbieders tegen die het horloge ca. € 150,00 goedkoper aanbieden.

Misschien eerst zelf een keer goed zoeken voor het aan ons te vragen?

Voor alle zekerheid een link: www.google.nl

Niet lullig bedoeld hoor, maar dit komt wel heel gemakzuchtig over.

Greetz!

ik kocht onlangs dit parelje bij http://www.fliersjuweliers.nl/juwelen.php?type=horloges in Sluis.

De prijs was heel correct volgens het diverse naslagwerk dat ik op voorhand deed.

groetjes
Ben

marnix.moed Schreef:

misschien heeft ie dat idee gekregen doordat je
geen aanwinst/resultaat hebt getoond.

Nee, dat is het niet maar gebruik de zoekfunctie eens voor zijn diverse
plannen om een horloge aan te schaffen en de uitkomsten daarvan en je begrijpt exact wat ik bedoel.

Houthakker Schreef:

marnix.moed Schreef:


misschien heeft ie dat idee gekregen doordat je
geen aanwinst/resultaat hebt getoond.

Nee, dat is het niet maar gebruik de zoekfunctie
eens voor zijn diverse
plannen om een horloge aan te schaffen en de
uitkomsten daarvan en je begrijpt exact wat ik
bedoel.

Thx, had ik al gedaan voordat ik postte. Och, de ene twijfelt langer dan een ander denk ik dan maar.

Ik heb dat ook wel een beetje soms. De een bestelt even makkelijk een dure klok via het internet met alleen een plaatje. Ik kan er maanden over wikken en wegen, en passen, op websites over lezen en praten, weer passen, en zelfs een immitatie een poosje dragen voordat ik soms de knoop doorhak.

En dat het dan niet altijd eindigt in precies de klok waarover gedacht wordt… jammer, maar helaas. Het mocht dan niet zo zijn.