Hamilton pan europ limited edition blauwe dial

Kan er een kopen van 1jaar oud met box en papieren in perfecte staat voor 2000 euro
Is dat een juiste prijs? Of teveel?
Kan iemand me info geven ?
Alvast bedankt
Eddy

Spotprijs, direct doen.

4 likes

Goed aan de prijs… ik zou een beetje meer research doen als ik jou was.

Ik zie ze voor de helft.

Nooit.

Het gaat om de Limited Edition hè maar dan nog aardig aan de prijs. Ik zie vraagprijzen van rond de 1500 euro maar dan nog niets voor mij.

Ik hoop van harte dat we het hier over de chrono hebben, anders wordt je aardig getild :joy:

Even zonder dollen, volgens mij is dat behoorlijk stevig en moet dat wel wat goedkoper kunnen. Kwestie van goed zoeken op internet natuurlijk. De zwarte versie is al te krijgen vanaf 1200 euro. Een 800 euro mark-up voor de blauwe L.E. is dan aardig. Tis veruit de mooiste van de Pan Europ Chrono serie als je het mij vraagt trouwens maar voor 2k is een hoop moois te krijgen.

2 likes

Hey bedankt voor je reactie
Ben je zeker dat het een spotprijs is?? Het is de heruitgave van 2019
Ben je een kenner?anderen zeggen dat hij te duur is. Ken je de nieuwprijs? Zag er op YouTube met achteraan safierglas maar deze is toe, wat is het verschil?
Gr
Eddy

Hi Eddy, ik vermoed zo dat @PLP niet heel serieus was. Gebeurt wel eens hier :wink:

Fijne aanname, maar he als het zo moet dan bemoei ik mij nergens mee.
Ben er weg van in dit topic.

2K lijkt mij een beetje te veel eerlijk gezegd.

En Limited Edition blijf ik altijd ver van weg, ze doen één kleine kleur aanpassing & LE marketing strikje eromheen en dat ding is gelijk 3 keer duurder.