Hamilton Pan Europ

Vandaag langs de juwelier om mijn broertje zijn eerste echte horloge te kopen een Tissot Tradition. Maar wat zag ik daar achter het glas? Een Hamilton Pan Europ. Had ze al eerder gezien op foto’s en gek genoeg was ik er toen niet heel erg weg van. Maar wat een prachtklok zo in het echt. Misschien binnenkort wel een klokje erbij :smile:

1 like

Zijn hele leuke modellen inderdaad :slight_smile:
Wel aan de maat helaas…

Het is inderdaad een geweldig mooi horloge.
Qua uiterlijk in mijn beleving niet te vergelijken met de tissot die je op het oog had.

Volgens mij viel het aardig mee, nog niet om de pols gehad trouwens.

1 like

Klopt helemaal, is totaal anders. Maar soms zie je opeens iets dat je denkt van WAUW :smile:

Mooie klok die Pan inderdaad. Vooral erg fraaie sunburst.

Ik zou het wel weten :slight_smile:

1 like

Grappig, ik vind dit een klein klokje.
42 mm maar.
Maar wel mooi

1 like

Mooi spul. Vooral die Pan-Europ. Toch maar weer even op de groslijst erbij geplaatst. 2022?

Die pan europ is super.
Ook erg mooi met een bruin bandje.

4 likes

Ehm, als je een pols hebt van 15cm misschien… 42mm en lug tot lug 48mm is nou niet echt een kladzer imo😉

Dat bruin laat de pan europ eruit springen, veel beter dan het standaard zwarte.

1 like

Vind de Pan Europe het mooiste huidige model van Hamilton. Maar, dan wel de auto chrono, graag!:heart_eyes:

1 like

Gedverdemme die is mooi zeg.

1 like

Heb de PE niet meer, maar heb nu een TH Monaco. Ik denk dat ik de bruine rallystrap ook hier op ga proberen want de combinatie blauw met bruine band vind ik waanzinnig mooi.

1 like

Ben ik in de war met de chrono? Is die groter?
Of draagt hij gewoon groot? Ik weer het niet meer zeker…

De Chrono is 46 mm en de pan europe slechts 42 mm
Dat scheelt!

Ohwww dan had ik die in mn hoofd, my bad!

1 like

7 likes