Hamilton Riva LE

Hallo Iedereen,

ik ben nog niet zo heel lang lid van dit forum maar heb toch even een vraagje, misschien kunnen jullie mij daar bij helpen. Ik heb bij de juwelier een Hamilton Riva limeted edition gezien en vind die eigenlijk wel heel mooi. Het nadeel eraan is dat het nogal wat eurie’s kost,maar dat is nou eenmaal zo!!!
Is er misschien iemand die ervaring heeft met het merk Hamilton. Zou helemaal mooi zijn als iemand er al een heeft… of specifiek ervaring heeft met het type riva.
En… heeft iemand van jullie ook wel eens via internet een horloge besteld, bijvoorbeel bij een buitenlandse winkel. vermeld dan aub ff die site erbij.

alvast bedankt,
István

Ik heb zelf een rose gouden Hamilton Jazzmaster en dat is een hele mooie klok. Ik had hem bijna verkocht maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan. De riva serie is heel apart. Ik zou echter in deze prijsklasse het horloge niet via internet bestellen. Ik heb de rivas bovendien nog niet gevonden op het net. Gewoon naar een erkende juwelier gaan en proberen een mooie prijs te krijgen lijkt mij ivm service en garantie veiliger. Ik heb destijds ook 10% korting gekregen. Hier heb je wat fotos.


O ja en ik heb ook nog een Hamilton King Scuba. Die was ik bijna vergeten. :wink:

Hoi Istvan83,

Ik heb zelf een Hamilton Khaki Eto; die met de oranje lerenband. Over kwaliteit van uurwerken of service kan ik je niets vertellen; ove techniek weet ik (nog steeds) niets,en m.b.t.de service heb ik er nog geen beroep op hoeven doen. Hamilton is van origine een Amerikaans merk, maar tegenwoordig horen ze tot de Swatch group. Ik meen te weten dat zij wel goede service leveren, maar dat e.e.a. wel heel lang kan duren.

Ik kan je wel vertellen dat ik de Hamiltonhorloges erg mooi vind. Uiteraard niet allemaal, maar het merendeel kan mij zeer bekoren.

De Riva serie vind ik ook mooi, over welke heb je het precies?

Mijn oog is gevallen op de Hamilton Khaki Riva H34616191.
http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=ka&y=114

heb hem in de etalage gezien. Heb ook gevraagd of ik hem om mocht doen. Staat goed (tu)!!!

Het was mij inderdaad ook bekend dat het van oorsprong een Amerikaans merk is maar dat het is overgenomen…

Maar eerst maar eens even alles laten bezinken en als ik er na m’n vakantie net zo over denk als nu, koop ik hem. Kost toch ff E. 1450,- euries

Ik ben zelf niet zo goed in het toevoegen van een plaatje. Zou iemand dat voor mij willen doen, kan de rest ook zien wat ik bedoel, alvast bedankt.