Na een tijdje twijfelen mijn horloge naar Hamilton opgestuurd in verband met wat problemen. (Verkleuring in de kast aan de zijkant van het horloge tussen de lugs bij de 6 en kleine krasjes op het uurwerk). Vandaag weer mogen ontvangen. Resultaat: Hamilton heeft omdat het binnen de 2 jaar garantie termijn viel de gebreken hersteld. Ze hebben echter ook nagenoeg alle andere onderdelen vervangen waar gebruikssporen op zaten (zoals het saffierglas achter en alle overige delen van de case) en het horloge een gehele servicebeurt gegeven (gratis) en de vouwsluiting e.d. mooi gepoetst. Wel een aangename verassing dus. Ik kreeg er ook een leuke Hamilton reisetui bij! De krassen op het uurwerk zijn weggewerkt door hem te bewerken met een circular graining finish. Ziet er een stuk chiquer uit in mijn optiek!
Al met al dus zeer te spreken over de service van Hamilton!
Via Hamilton zelf Drex Heb het horloge gekocht bij Siebel, daar is de service helaas niet van hetzelfde niveau. Maargoed, met zo’n fabrikant heb je geen dealer nodig
Dat vermoed ik inderdaad Arno. Ze konden echter zien dat de kast niet open is geweest, dus viel het onder de garantie. Ik ben wel blij dat de hele kast is vervangen aangezien ze bij Siebel geen bandje kunnen verwisselen zonder de lugs te beschadigen