Hamilton service ervaring

Na een tijdje twijfelen mijn horloge naar Hamilton opgestuurd in verband met wat problemen. (Verkleuring in de kast aan de zijkant van het horloge tussen de lugs bij de 6 en kleine krasjes op het uurwerk). Vandaag weer mogen ontvangen. Resultaat: Hamilton heeft omdat het binnen de 2 jaar garantie termijn viel de gebreken hersteld. Ze hebben echter ook nagenoeg alle andere onderdelen vervangen waar gebruikssporen op zaten (zoals het saffierglas achter en alle overige delen van de case) en het horloge een gehele servicebeurt gegeven (gratis) en de vouwsluiting e.d. mooi gepoetst. Wel een aangename verassing dus. Ik kreeg er ook een leuke Hamilton reisetui bij! :slight_smile: De krassen op het uurwerk zijn weggewerkt door hem te bewerken met een circular graining finish. Ziet er een stuk chiquer uit in mijn optiek! :slight_smile:

Al met al dus zeer te spreken over de service van Hamilton!

http://postimg.org/image/6he8d1oo9/

http://postimg.org/image/edypla04p/

http://postimg.org/image/r42xyd82x/

http://postimg.org/image/k4ovz084p/

http://postimg.org/image/ksxqhy6uh/

http://postimg.org/image/coxny0kel/

http://postimg.org/image/cq7lrfm8d/

kijk, zoiets is altijd goed om te horen zo tussen de veelal horrorverhalen die je tegenkomt :slight_smile:

Ik heb over het algemeen ook zeer goede ervaringen met de Swatchgroep qua service. Maar dat zijn ze ook aan hun stand verplicht.

Ziet er weer goed uit!

Zelfs het glas in je caseback vervangen daar zitten liefhebbers te werken kan niet anders uurwerk weer mooi, dikke duim!(tu)

Geniet ervan.

Groeten.

Noel.

Prima service(tu)

Was dat via de verkoper of direct naar Hamilton gestuurd?

Grt.

Via Hamilton zelf Drex :slight_smile: Heb het horloge gekocht bij Siebel, daar is de service helaas niet van hetzelfde niveau. Maargoed, met zo’n fabrikant heb je geen dealer nodig :slight_smile:

Goed om zo’n verhaal te lezen. Bepaalt toch voor een groot deel de algehele beleving van een horloge vind ik.

Grtz, Erik

Netjes v ze. En idd leuk om ook es goeie ervaringen te lezen. Misschien ook posten in t ervaring met gedeelte vh forum?

Zeer netjes

netjes, maar hoe kom je aan krassen op het uurwerk?
die hebben ze er in de fabriek dan opgemaakt en niet gezien bij de kwaliteitscontrole?

Dat vermoed ik inderdaad Arno. Ze konden echter zien dat de kast niet open is geweest, dus viel het onder de garantie. Ik ben wel blij dat de hele kast is vervangen aangezien ze bij Siebel geen bandje kunnen verwisselen zonder de lugs te beschadigen :wink: