Ik hoor veel te duur voor een Hamilton of het blijft een Hamilton. Zelfde complex wat Seiko mensen bezorgt. Hamilton is een merk met een geweldige historie en hoort gewoon tussen alle merken thuis. Wen er maar vast aan want de prijzen van mechanisch zullen alleen maar omhoog gaan. Is iedereen vergeten wat er met Omega is gebeurd? Die waren vroeger betaalbaar. De huidige generatie loopt gewoon met een telefoon dus de prijzen moeten wel stijgen. En ik vind het een mooie chrono. Het oude logo van Hamilton is ook erg mooi.
Mooi horloge! Jammer van de prijs!!!
Ik vraag me vooral af hoe dik de kast is gezien het uurwerk, zal vast niet meevallen.
Mooi!
Erg mooi, erg duur, mooie maat.
Mooi! Subdails hadden inderdaad een “toefje” kleiner mogen zijn.
Dan hoop ik wel dat ze de datum er recht in zetten. Dit slaat helemaal nergens op!
En dan hebben we het ook over 2,5 x zo duur. Dan vind ik die Autavia schitterend (op dat datum venster na dan) maar die Hamilton absoluut een even schitterend alternatief.
Volledig eens! Gelukkig staat in de tekst van Hodinkee dat de datum nog recht gezet gaat worden. Datumwiel op het prototype zat nog niet goed…
Hamilton heeft een zeer mooi horloge ontworpen. Zeker een alternatief. De Autavia is mooier, maar kost ook behoorlijk wat meer. Denk wel dat de Hamilton minder waardevast is. Al zal de eerste jaars afschrijving op de Autavia misschien net zo groot zijn😉