Hamilton

Goedenmiddag, ik ben in het bezit van een Hamilton herenhorloge nu 61 jaar oud maar heb geen idee of hier nog belangstelling voor is en wat de eventuele waarde kan zijn. Wie helpt mij opweg? Alvast bedankt mvg Marga

Nou Marga, ik weet dat mijn ogen wat achteruit zijn gegaan, maar een wat scherper beeld zou nuttig kunnen zijn… Zit er geen macro-stand op je camera (tulpje)?

hans

Prachtige foto (tu) Zo kunnen we inderdaad goed op detail niveau mee kijken… :smiley:

Als je het foto toestel op het tulpje zet, het klokje op een wit blad legt en dan de zelfontspanner gebruikt… dan kom ik nog eens bij je terug (tu)

gr. Roel

niet zeuren Roel, jij hebt nog jonge ogen…:smiley:

ok ok ik ga mn best doen marga maar toch bedankt alvast

Hoop dat deze beter zijn.

[I[img]http://i1116.photobucket.com/albums/k572/marga44/Afb0163.jpg
[/img]MG]http://i1116.photobucket.com/albums/k572/marga44/Afb0165.jpg[/img]

Kijk… zo komen we ergens (tu) (tu) (tu)

Er is zeker belangstelling voor, alleen zul je nauwelijks iemand vinden die hier de beurs voor trekt. De maat is klein, de wijzerplaat vol patina en Hamilton heeft maar een kleine groep verzamelaars.

Ik, zonder echt kennis van de markt van deze horloges, zou zeggen 50 euro via het forum, 15,- via marktplaats en 25,- op een rommelmarkt.

Als het goud is, dan krijg je de sloop goudprijs.

Zit er een logo doornsluiting aan de band? Daar zijn de meeste verzamelaars wel gevoelig voor.

Gr. Roel

Krabong Schreef:

Zit er een logo doornsluiting aan de band? Daar
zijn de meeste verzamelaars wel gevoelig voor.

Gr. Roel

Roel heeft inmiddels hulp gezocht voor zijn doornsluiting afwijking. Let daar verder maar niet op. De foto gaat zeker vooruit in kwaliteit.

hans

In iedergeval dank jullie wel. Mijn oom heeft dit horloge in 1950 als afscheidscadeau van de waterpolitie van Boston gekregen en tja wat moet ik ermee, ga het maar verkopen uiteraard aan de hoogste bieder ha.
Mvg Marga

marga Schreef:

In iedergeval dank jullie wel. Mijn oom heeft dit
horloge in 1950 als afscheidscadeau van de
waterpolitie van Boston gekregen en tja wat moet
ik ermee, ga het maar verkopen uiteraard aan de
hoogste bieder ha.
Mvg Marga

Staat er een gravure op het deksel? En heb je foto’s van je oom met dit horloge? Verzamelaars zijn gek op dit soort details en daardoor zou je de prijs (voor jezelf :slight_smile: ) wat aantrekkelijker kunnen maken?

gr. Roel