Hamilton

Ik heb mijn oog laten vallen op een Hamilton Khaki X-Wind Automatic (H77666523). In mijn ogen een fantastisch mooi horloge. Hij is volgens mij niet in nederland te krijgen. Kunnen jullie aangeven of ik hierdoor later in de problemen kom met service beurten?

verder ben ik natuurlijk ook erg benieuwd wat jullie van dit horloge vinden…

Zie:
http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=KA&y=14&p=136

volgens mij heb ik heb bij de juwelier zien liggen…

Hamilton was een der kandidaten voor de Ltd Edition van dit jaar.
Je zult dus zeker dit model hier in Nederland kunnen krijgen.
Een kwestie van even googlen.

Paul van Zeeland

Bel even met hamiton nederland (swatch group) 040-2199901. Zij kunnen jouw zeker vertellen welke van de 27 dealers hem misschien heeft ingekocht.

Erg mooie klok trouwens, ik heb zelf een Khaki X-wind automatic (H776160)!
Je mag mij ook een fax nummer mailen dan zet ik de dealerlijst wel op de fax.
Maar je kan de hele catalogus zo aanvragen bij Hamilton NL (met prijzen en dealerlijst)

Service is dus geen probleem, alle dealers die ook maar iets van de swatch group verkopen zullen jou zeker helpen.
En anders zijn er de 27 officiële dealers

Succes!

Dank allemaal! Was misschien iets te gericht op online kopen maar je kan natuurlijk nog altijd bij de juwelier naar binnen lopen! Heb er intussen eentje gevonden. Nog even twijfel over deze of een vintage Omega…

Succes met je keuze!
Al kan je geen slechte keuze maken als je tussen deze twee kiest:-)

Schitterende uitvoering de X-Wind, maar niet voor de prijsstelling die er in Nederland word gevraagt (€ 995 (td)), in Amerika zijn ze te vinden voor 5 a 600 Us$.

Genesis

Ja, dat klopt. Maar Amerika maakt geen deel uit van de EU, dus als-ie naar ons land wordt verstuurd, gaat je horloge eerst langs de Douane. Of je alsnog ff 20 procent BTW wilt betalen…

Dat klop maar dan nog, Us$ 600 x 1,2= Us$ 720 De koers zal zo rond de 1,35 zijn, dus Us$ 720 : 1,35= € 533,33

Dat betekent dat de prijs bijna over de kop gaat, dat vind ietsiepietsie… nouja kijk maar wat je daar zelf van vind.

Genesis

@genesis,
Heb jij voor mij misschien een webadresje waar ik goedkoop hamilton kan kopen?
Ik zoek nog:

H71726333
KHAKI TACHYMILER

H77615133
KHAKI NAVY GMT

H24211732
VENTURA SMALL

H77635333
KHAKI NAVY GMT 3 TIMEZONES

Voor een goede prijs.
Toen ik een half jaar geleden mijn Khaki X-wind kocht kon ik niets goedkoper vinden dan 1295$
Ik hoor het graag

Hallo JP,

Kijk eens op www.chrono24.com, daar staan 11 pagina’s Hamilton.
Welicht is er iets voor je bij.

Gr.JanJ.

chrono.24 is goedkoper maar ook nog aan de prijs, voor de prijzen die ik noemde moet je Googlen. Ik heb collega’s die zowel voor het werk als prive naar de U.S. reizen en die nemen nog wel eens op verzoek wat mee voor collega’s.

Genesis