hamiltonfan

Hallo Allemaal even een compliment voor een gewaardeerd forumlid.(tu)(tu)

Ik heb vandaag mijn Seiko FC Barcelona ontvangen.
Ik ben er erg bij mee .
Ziet er perfect uit, leuk om zo horloges te kopen.(tu)
Mijn vader heeft het horloge persoonlijk opgehaald.
Ik hoop dat Arjan nog aan me wil denken.X(X(

Met Vriendelijke Groet Omegas

1 like

Natuurlijk, ik hoop dat je veel van je horloge plezier hebt!

Wederom een leuke deal met Arjan, absoluut een aanrader.

Gezellig onder het genot van een goede kop koffie (tu)

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Deze week een hele prettige ervaring met @hamiltonfan (Arjan). Ik heb een Longines Legend Diver van hem overgenomen. Prettige en sneller communicatie gedurende het proces, waarbij evt gevraagde informatie ruimschoots werd gegeven. En ook nog even leuk gebeld omdat ik even weten met wie te doen hebt altijd wel zo prettig vindt bij dit soort aankopen.

Er waren problemen met pakketjes bezorgen bij mij in de buurt. Na wat overleg met Arjan overeengekomen te ontmoeten bij een vriend van mij niet te ver van hem af. Het was voor mij een stukje reizen dus zo kon het even combineren met een sociaal bezoekje. Arjan, dank voor de flexibiliteit en het stukje omrijden van jouw kant om het horloge daar te krijgen! Uiteindelijk hebben we bij de overhandiging meer over motoren dan horloges gesproken, maar dat is af en toe de leuke ā€˜bijvangstā€™ van hobbyā€™s delen.

Horloge was in prima staat, zoals omschreven, met alles erbij incl originele aankoopbon, en paar extra bandjes die Arjan erbij gedaan had.

Met mede-liefhebbers zoals Arjan handelen maakt geld uitgeven aan horloges een leuke ervaring! :smiley: Aanrader!

1 like

Dankjewel Menno, voor deze positieve review.
Zakendoen met jou was zeer prettig en had er een goed gevoel bij, vooral omdat je erg blij was met De Longines.
Ik hoop dat je er nog veel plezier van gaat hebben, mede doordat ik mijn collectie aan het uitdunnen ben is mijn interesse voor dit forum weer aangewakkerd en ik misschien toch weer wat duurdere horloges wil gaan aanschaffen.
Vooral Omega en Breitling hebben mijn interesse momenteel.

1 like

Zat eigenlijk al op (ok flink over) mā€™n max voor horloges kopen deze maand(en) en toen vond @hamiltonfan het een goed idee om zā€™n prachtige Baby Tuna te koop te zetten.

Een Baby Tuna stond al een tijd op mā€™n wensenlijstje en deze was niet alleen perfect qua kleurencombinatie maar ook nog eens limited.

Dus maar even diep adem gehaald, mezelf eraan herinnerd dat we er toch allemaal aangaan binnenkort en een pb gestuurd.

Je kan prima onderhandelen met Arjan. Communicatie is snel en vriendelijk. Helaas wonen we net iets te ver uit elkaars richting om hem persoonlijk op te halen. Snelle verzending en hij is net in perfecte staat aangekomen. Goed verpakt, duct tape game van Arjan is on point. Horloge een stuk mooier dan op de fotoā€™s.

Wederom een goede ervaring in het blauwe gedeelte en ook met Arjan zal ik volgende keer zonder twijfel weer zaken doen.

1 like

Tim,

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt, zojuist mijn Apple Watch Ultra ontvangen ben helemaal in mijn nopjes.

Ps ik doe er altijd extra veel ductape omheen, weet ik zeker dat de doos heel aankomt :wink:

1 like

Horloge overgenomen van Arjan @hamiltonfan. Prima en snel contact. Alle communicatie verliep soepel. Ben erg blij met de Pilot One!

Aanrader wat mij betreft en tot de volgende deal! :+1:

1 like

Tom,

Dankjewel voor deze positieve review, veel plezier met de PilotOne.

2 likes

Arjan communiceert prettig en snel (en verstuurt ook zeer snel!). Heel blij met het horloge dat ik van hem overgenomen heb! Aanrader!

1 like

Vandaag een goede deal gedaan met Arjan @Hamiltonfan. We waren het snel eens over een passend bod, waarna het geheel snel en prettig kon worden beklonken. Zo moet het altijd eigenlijk gaan (en dat gaat hier op het HF ook zeker goed). Veel plezier ervan Arjan.

1 like

Prima deal met @hamiltonfan, snel, duidelijk en verliep zeer gemakkelijk! :+1:

Hij mag zonder twijfel nog een keer een horloge van mij overnemen! :innocent:

2 likes

Zojuist een horloge afgehaald bij een pakketpunt, keurig verpakt en het horloge zoals door @hamiltonfan omschreven, snelle en duidelijke communicatie, een echte aanrader!

2 likes

Deze week een aankoop gedaan van @hamiltonfan aka Arjan, deal snel gemaakt, centjes overgemaakt en Arjan heeft het pakketje meteen de volgende dag verstuurd :+1:t2: top geregeld en zeker een betrouwbaar forum lid om zaken mee te doen, mijn dank is groot :slightly_smiling_face: tot de volgende keer wellicht :eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star::eight_pointed_black_star:

2 likes

Een prachtig horloge overgenomen van Arjan @hamiltonfan nadat een paar weken geleden Arjan van mij een horloge had overgenomen.
Horloge was precies zoals omschreven. Fijne communicatie. Een aanrader om zaken mee te doen. Top!

1 like

Afgelopen week een horloge gekocht bij @hamiltonfan.

Communicatie liep goed. Snel verzonden, en horloge ziet er goed uit. :+1:t2:

1 like

Horloge overgenomen.
snel makkelijk en vriendelijk.

Ik ben gelukkig met mijn nieuwe aanwinst.

Fijne deal gemaakt met Arjan, blij met de nieuwe aanwinst. Nog een aangenaam gesprek over onze gemeenschappelijke ā€œobsessieā€. Mss tot een volgende keer.

Deze week mijn nieuwe SPB317 mogen overdragen aan Arjan. Goede communicatie, vlotte afhandeling en twee tevreden partijen. Veel draagplezier!