Hamsteren......!

de oranje monster beviel erg goed , dus had ik me voor genomen om er een zwarte bij te kopen om eventueel wijzerplaat delen uit te kunnen wisselen…tja nu alleen nog kijken wat het mooiste is…

ps: beetje off topic, we hebben vandaag in een dakota gevlogen…, erg leuk

leuke vlucht in een dakota, en wat moet ik over de monster zeggen, blijft een mooi horloge!!

Waar kun je in zo`n dakota vliegen ?

een linkje naar hus site , ze hebben verschillende vertrek punten

http://www.dutchdakota.nl/

ik kon niet wachten , dus maar meteen een beetje prutsen…ik vond beide variaties al wat hebben en ik weet nog steeds niet wat me het meeste aanspreekt…

hmmmmmmmmm… vinnut geen verbetering… solly! :wink:

mooie horloges btw

Het ‘prutswerk’ is ok Joost, maar ik vind persoonlijk de originele zwarte en oranje mooier.
Lekker terugbouwen dus :D.

De Dakota is origineel ook erg fraai! Ooit hoop ik ook eens een vlucht te maken in zo’n
mooi ronkende kist!

Groet, Mark

Mooie aanwinst, de zwarte Monster. Tof man. Van harte ermee. :smiley:

Is there a new “Robby” in twon??? hahahaa.

town., sorry

gisteren avond toch maar weer alles terug gezet, want ik vond het leuk om bijde klokjes af te wisselen en nu leken ze toch redelijk veel op elkaar…maar bij de zwarte maar even een rood puntje aan de seconder wijzer gemaakt.

en nog 2 gifjes, leuk om mee te hobbyen

Leuk gedaan Joost,
die verspringende plaatjes op het einde van je bericht.

thnx
was nog een testje , ben een beetje met gif-jes aan het hobbyen en gisteren met de hulp van gerwin heb ik een ander programmaatje gevonden waar het heel aardig mee lukt.
nu alleen nog foto’s knippen en plakken