HanDavinci, mijn one year anniversary op het forum en favoriete mods op rij

Leuke foto’s! Oh ja, en gefeliciteerd met je verjaardag op het forum. Het verhaal heb ik nog niet helemaal gelezen… maar de eerste 4 minuten waren best goed :ok_hand:

1 like

Geweldige verzameling binnen 1 jaar
:+1:
Je hebt er een volger bij
Gr Theo

1 like

Natuurlijk, lekker 's avonds knutselen op de dagen dat ik niet sport.[quote=“WatchR, post:75, topic:128891”]
speciaal voor jouw jubileum hebben we een danseres geregeld, enjoy.
[/quote]

Thank you, I like the way you think.

En de rest ook allemaal bedankt uiteraard :v:

2 likes

Lekker gewerkt pik! Op naar het volgende jaar!:+1:

5 likes

Nog geen 013 of 031 zie ik? Die skxen zijn te groot voor mij! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Prachtig,prachtig,prachtig andere woorden kan ik niet vinden.
Die van @wander en die bond springen er voor mij toch het meeste uit.Hier word ik hebberig van.Ga vooral zo door :+1::+1::+1:

4 likes

Haha de 031 is te duur tegenwoordig. Ik zou voor die kwaliteit in ieder geval niet meer dan 130 euro betalen. Mocht je er eentje hebben, stuur maar een berichtje met een idee.

De 013 kun je weinig mee. Geen andere inserts voor te vinden die helemaal flush fit passen, en voor de wijzerplaten van de grotere broeders zul je het zonder chapter ring moeten doen. Anders past het niet, en het ziet er niet uit :relieved:

1 like

Beste Han,
Persoonlijk kennen wij elkaar (nog) niet, maar sinds ik lid ben geworden van dit mooie forum, begin van dit jaar, volg ik al jouw activiteiten. Ik ben vaak verbaasd van jouw creativiteit en je vakmanschap op het gebied van de mods. Dit is een gave, Han. Laat mij nog vaak smullen, alsjeblieft.
Groet. Richard

2 likes

Eerst walk the walk en nu talk the talk! :thumbsup: zo hoort het!
Knap gedaan al de mods en leuk verhaal :thumbsup:

Favo? De Skx171 faux patina

1 like

Epic!

1 like

Wat ik persoonlijk wel wat jammer vind is, dat je bij de foto’s van het eindresultaat, geen foto’s plaatst van het horloge in de originele staat, waardoor de invloed op de modificatie goed waarneembaar zou zijn.
Groet, Richard.

2 likes

Leuk om te lezen Richard, dankjewel.[quote=“RichardvanM, post:91, topic:128891”]
Wat ik persoonlijk wel wat jammer vind is, dat je bij de foto’s van het eindresultaat, geen foto’s plaatst van het horloge in de originele staat, waardoor de invloed op de modificatie goed waarneembaar zou zijn.
[/quote]

Ik snap je, ik ging er een beetje vanuit dat de meesten hier wel weten hoe de SKX007 of SKX009 eruit zien. Dat zijn ze nota bene bijna allemaal :relieved:

2 likes

En natuurlijk erg leuk om te zien dat iedereen een andere smaak heeft. Maar gezien de inbox van vandaag durf ik met zekerheid te zeggen dat HF de SKX Blue Lagoon de meest geslaagde vindt.

Maar ze mogen @SwedishChef allemaal lief aankijken als ze er eentje willen. Hij heeft namelijk de enige op dit continent :sunglasses:

3 likes

Wat een superleuk verhaal.
Van harte gefeliciteerd en dat er nog maar veel van die gave mods langs mogen komen :+1:

1 like

Geweldig verhaal… wat heb jij veel gedaan (gemod) binnen 1 jaar …met fantastische resultaten, inspirerend!

1 like

Je hebt een indrukwekkende staat van dienst @HanDavinci
Enorm mooie mods.

Er komt een dag, bij leven en welzijn, dat ik je vriendelijk en beleefd ga vragen of je voor mij zo een Seiko 62MAS wilt maken.
Die vind ik zó mooi :heart_eyes:

Van harte met je jubileum, Han

1 like

Ik dacht dat je één van de oudgedienden was op dit forum @HanDavinci :sweat_smile:

Mooi verhaal en stuk voor stuk geweldige mods! Keep up the good work :+1:

3 likes

Filsteerd. Mooi deurknooin’ :slight_smile:

2 likes

@HanDavinci je bent een tovenaar!
Je weet toch wel wat je over je afroept?. Nu wordt je waarschijnlijk bestook met mod verzoekjes.

Ik heb jet even gauw gelezen, mooi leesvoer voor de vrije avond.

Ps zou je voor mij ook wat willen modden🤗??

2 likes

Absoluut…niet :joy: Niet dezelfde als die van Wander in ieder geval. Ik heb de aftermarket wijzerplaten en wijzers echt afgezworen :open_mouth:

Mocht je een keer denken aan een SBDC051 wijzerplaat en wijzers in een SKX…dan met alle plezier. Dat zal (meer dan) geweldig staan, maar die wijzerplaat kost al 90 euro volgens mij. Als je het een keer ziet zitten, dan hoor ik van je.[quote=“Pablo1971, post:99, topic:128891”]
Ps zou je voor mij ook wat willen modden​:hugging:??
[/quote]

Haha stuur me gerust een berichtje, zolang je maar orgineel bent :sunglasses: