Leuk enthousiast verhaal met een uniek resultaat!
Geniet er van en bedankt voor het delen.
Heel erg gaaf geworden.
Complimentjes voor de kunde van Han.
Ik wilde in eerste instantie doorscrollen. Dacht: “weer zo’n daVinci” stijldingetje.
Maar DAMN! Dit is supergoed gelukt!! Echt heel mooi man. Gewoon commercieel mooi! Top. Vee plezier ermee!
Normaal haak ik al snel af met zo’n lap tekst, maar dit heb ik 1x doorgelezen
Waarschijnlijk omdat ik toch wel Seiko fan ben als ik zo in mijn collectie kijk…
Prachtige mod overigens, en erg leuk om je verslag door te lezen.
Heel vet om zoiets unieks te dragen lijkt mij, mooi gemaakt en mooi verhaal
Wauw erg fraai geworden! Enjoy en credits naar Han
Mooi verhaal, samenwerking én resultaat!!
Sjiek hoor !
Het is ontegenzeggelijk een rare kwibus die @HanDavinci maar het maken van een toffe Seiko mod kun je met een gerust hart aan hem overlaten. Nice!
Supergaaf zeg. Dit is geen bij elkaar geraapt zooitje, maar hier is over nagedacht. Ik heb al tig keer een SKX om m’n pols gehad in de winkel maar ik krijg er geen klik mee. Dit geeft reden tot nadenken
Chapeau @HanDavinci en @Dao ♂️
Mooi woord.
Een meid noemde me laatst “quirky”. Zout op meid, jij bent zelf kwurky. Wat betekent het eigenlijk?
Het bleek nog wel mee te vallen .
Ik heb nu het hele verhaal gelezen. Ik vond het ook leuk en kom in het nieuwe jaar naar het onbekende westen toe om samen eens te borrelen Remco!
Quirky is altijd goed Han
Supermod van de ‘Hanmeester’…gaaf geschreven en een nog mooiere SKX lijkt me bijna niet mogelijk
Veel draagplezier en geniet ervan
Nog niet helemaal de lap tekst gelezen…maar kollere, hoe VET is deze!!! Echt een dikke
Geweldig mooi geworden!
Om die dikke olaf mol die na 30 jaar nog steeds niets van racen snapt maar eens te quoten: BRIL FUCKING JANT!
Wat een fantastisch horloge. Kan ik deze nu gewoon bestellen bij @handavinci ?
Zeker. Ik heb er ook al eentje besteld.
Nee.
Oh… maar deze dan?
Nee. Ook niet.
(Hahaha sorry )
Ik bouw mods niet twee keer. Ik zit er warm genoeg bij, ik verdien er ook niks aan. Ik wil alleen de Seiko’s bouwen waar ik achter sta.
Hoho, ich loat mie nich in 'n tuk driet’n, ik was eerst.
@handavinci wat als je het nu alleen met je linkerhand doet, toch weer een andere draai.
Er zijn maar weinig dingen die ik alleen met mijn linkerhand doe en geen ervan zijn geschikt voor een publiek horlogeforum.
Allereerst, mooie mod('s)!! Ik hou ervan, mods, mods, mods…
Als tweede
Dat zullen toch wel een paar dingen meer zijn
Ik betwijfel dat een ieder hier alleen maar recht tot recht aan denkt/droomt/fantaseert/doet…
Ik zou het eerder onder de noemer ‘niet geschikt voor een horlogeforum’ wegzetten, maar ik bemoei niet…