HanDavinci mod: SKX Save Daocean

Leuk enthousiast verhaal met een uniek resultaat!
Geniet er van en bedankt voor het delen. :+1:

1 like

Heel erg gaaf geworden.
Complimentjes voor de kunde van Han.

1 like

Ik wilde in eerste instantie doorscrollen. Dacht: “weer zo’n daVinci” stijldingetje.

Maar DAMN! Dit is supergoed gelukt!! Echt heel mooi man. Gewoon commercieel mooi! Top. Vee plezier ermee!

3 likes

Normaal haak ik al snel af met zo’n lap tekst, maar dit heb ik 1x doorgelezen :+1:
Waarschijnlijk omdat ik toch wel Seiko fan ben als ik zo in mijn collectie kijk…
Prachtige mod overigens, en erg leuk om je verslag door te lezen.

1 like

Heel vet om zoiets unieks te dragen lijkt mij, mooi gemaakt en mooi verhaal

1 like

Wauw erg fraai geworden! Enjoy en credits naar Han

2 likes

Mooi verhaal, samenwerking én resultaat!!
Sjiek hoor :+1:t4::+1:t4:!

1 like

Het is ontegenzeggelijk een rare kwibus die @HanDavinci maar het maken van een toffe Seiko mod kun je met een gerust hart aan hem overlaten. Nice!

5 likes

Supergaaf zeg. Dit is geen bij elkaar geraapt zooitje, maar hier is over nagedacht. Ik heb al tig keer een SKX om m’n pols gehad in de winkel maar ik krijg er geen klik mee. Dit geeft reden tot nadenken :thinking:
Chapeau @HanDavinci en @Dao :bowing_man:t3:‍♂️

2 likes

:joy: Mooi woord.

Een meid noemde me laatst “quirky”. Zout op meid, jij bent zelf kwurky. Wat betekent het eigenlijk?

Het bleek nog wel mee te vallen :sunglasses:.

Ik heb nu het hele verhaal gelezen. Ik vond het ook leuk en kom in het nieuwe jaar naar het onbekende westen toe om samen eens te borrelen Remco! :tropical_drink:

:joy:

3 likes

Quirky is altijd goed Han :+1::sunglasses:

3 likes

Supermod van de ‘Hanmeester’…gaaf geschreven en een nog mooiere SKX lijkt me bijna niet mogelijk :grimacing:

Veel draagplezier en geniet ervan :ok_hand:t2:

3 likes

Nog niet helemaal de lap tekst gelezen…maar kollere, hoe VET is deze!!! Echt een dikke :+1:t2:

1 like

Geweldig mooi geworden!

1 like

Om die dikke olaf mol die na 30 jaar nog steeds niets van racen snapt maar eens te quoten: BRIL FUCKING JANT!

Wat een fantastisch horloge. Kan ik deze nu gewoon bestellen bij @handavinci ?

2 likes

Zeker. Ik heb er ook al eentje besteld.

3 likes

Nee.

Oh… maar deze dan?

Nee. Ook niet.

(Hahaha sorry :joy:)

Ik bouw mods niet twee keer. Ik zit er warm genoeg bij, ik verdien er ook niks aan. Ik wil alleen de Seiko’s bouwen waar ik achter sta.

5 likes

Hoho, ich loat mie nich in 'n tuk driet’n, ik was eerst.

@handavinci wat als je het nu alleen met je linkerhand doet, toch weer een andere draai.

3 likes

Er zijn maar weinig dingen die ik alleen met mijn linkerhand doe en geen ervan zijn geschikt voor een publiek horlogeforum.

9 likes

Allereerst, mooie mod('s)!! Ik hou ervan, mods, mods, mods…

Als tweede

Dat zullen toch wel een paar dingen meer zijn :wink:

Ik betwijfel dat een ieder hier alleen maar recht tot recht aan denkt/droomt/fantaseert/doet… :joy::rofl::see_no_evil::yum:

Ik zou het eerder onder de noemer ‘niet geschikt voor een horlogeforum’ wegzetten, maar ik bemoei niet…

1 like