Wat een prachtig horloge!!
Hele gave mod! Zo wil ik ook wel een skx
Echt mooie SKX mod geworden
Dat verhaal had veel korter gekund: âeen vette Mod gebouwd!â maar dat hadden we wel veeeel minder leesplezier gehad.
goed verhaal, mooie klok
Dat is echt prachtig geworden. Compliment voor jullie beiden. En bedankt voor het delen. Schitterend verslag.
Thatâs some serious moddingâŠ
En wat een resultaat!
En wat een geweldig verslag!
SUPER
Stijl(tje)vol horloge geworden. Mooi!!
Dit is een âgaveâ(n) zowel voor de modder als het horloge.
Laat altijd fotoâs aan mijn vriendin zien van mooie exemplaren hier en die zei al van:â Die mag je wel kopen die is echt mooi.â
Toen aangegeven dat @HanDavinci die zelf in elkaar zet.
âIs die dan ontwerper bij Seiko?â
Haha! Dat is lief. Het beste compliment over een mod die ik kan krijgen is dat ze niet zien dat hij gemod is
Wat ontzettend gaaf dit! Heel erg mooi!
Leuk verslag, mooi horloge, veel draagplezier,
Geweldig mannenđ
Keer een verhaaltje, maar wat een prachtig horloge! Mocht je hem ooit kwijt willen laat het maar weten
De ultieme ironie van een Japans bedrijf wat een Frans conservatie-initiatief steunt ontgaat ons hopelijk niet.
Dat eindresultaat zou ik wel willen hebben met een witte Stargate-dial.
@HanDavinci, ja, je leest het goed.
Hoe dan ook, leuk topic, leuke mod, maar wederom erg slechte sfeermuziek. Hier maar weer even een andere bij opgezet:
Prachtig. Voor mij de mooiste SKX mod die ik hier al zag voorbijkomen. Zo zou ik de mijne ook dragen. Nu ben ik hem eigenlijk beu.
@HanDavinci : je bent een topper !
@Dao : geniaal bedacht dit concept !
Wat een ge-wel-dig verhaal! En de mod zelf is ook niet te versmaden. Absoluut fantastisch! Jullie zouden je bij Seiko moeten aanmelden als nieuw ontwerpduo! 1 + 1 = 3 is hier nog niet genoegâŠ
Werkelijk geen speld tussen te krijgen!
Holy moly wat een verhaal, maar wat een geweldig resultaat! Hulde ook aan @HanDavinci dat ie je door al die âhoopsâ weet te laten springen
Nou ik kan je zeggen dat het me in gedachten aardig heeft beziggehouden Zeker met alle ups en downs. En buiten dat het resultaat geweldig is, is dat mede de reden dat ditâŠ
âŠnooit gaat gebeuren
Je geblurde tekst kan ik niet citeren maar inderdaad, ik kan van de stock ook niet gewoon afblijven. Begrijp me niet verkeerd, geweldige horloges maar ik wil⊠meer. Beter. Is gelukt, denk ik zo
Hahaha ja klopt, maar tegelijk zijn het zorgen om te gaan missen
Ik weet eigenlijk niet welke hij âstandaardâ verkoopt? Ik zag wel eens de Oyster van Strapcode staan, maar hij lijkt geen onderscheid te maken tussen die, en de nieuwere Super 3D Oyster. Ik heb hem in ieder geval rechtstreeks bij Strapcode vandaan, ondanks Hong Kong binnen enkele dagen binnen.
Ahh mystery solved
Dit vind ik ook gaaf om te lezen Overigens alle reacties wel. Maar tof dat, gezien de eerdere mods van @HanDavinci die al geweldig waren, het toch is gelukt om met deze mod te verrassen!
Tof Het is veel, dus er zullen best wat mensen doorgescrolld hebben, maar voor mij is het deel van het plezier bij deze mod. Als ik het teruglees maak ik het zelf ook weer opnieuw mee
Gelukkig zijn er mensen die het leuk vinden om helemaal te lezen
Het voegt voor mij wel echt iets toe ja, wetende dat er (nog) geen mod is die hier ook maar enigszins op lijkt.
Jaman, gaan we doen!
Thnx!! Ik zal ongetwijfeld partijdig zijn, maar ik ben het met je eens En dat meen ik oprecht.
Met de lap tekst krijg je ook de emotie een beetje mee
Mooi
Misschien moet ik voortaan een samenvatting plaatsen inderdaad hahaha.
Of dat hij wel gemod moet zijn, want zo mooi maken ze ze bij Seiko niet
Dank!! Dank!!
Nope
Nu ben jij de heer van smaak hier op het forum, maar damn op deze muziek moet je flink aan het spacen zijn Bij deze mod mocht wel een episch dramatische Zimmer afgespeeld worden om het verhaal te dragen hoor
Sorry dat veroorzaakt te hebben Maar de mogelijkheden zijn dan ook eindeloos!
Dank voor je woorden!
Ik zie het al voor me
Picture this:
2 meter lang en met kleurige tattoos, en
van 1m70 samen binnenlopend bij Seiko als ontwerpduoâŠ
âŠ
Wacht, @HanDavinci, fuck it, dit gaat gewoon werken!!
You donât know half of it